2006年9月2日 星期六

D學生又開學啦!

今朝,我照常都係好嗰個時間出門口,都係搭番尋日嗰班車之嘛!入隧道前係9:06,心諗出咗隧道轉的士,9:30一定番到公司啦!點知出到去嘅時間,竟然係9:35,落到車重冇的士添!呢個時候,我男朋友就打嚟喇!ee...你重未番到公司咩!講講吓先知,原來今日開學呀!怪唔得知啦!

出咗嚟做嘢之後,總係好憎d學生番學o家!冇他嘅,因為塞車囉!照計應該唔關事o家,嗰d時間d學生都番曬學啦!就係唔知點解會塞車,諗極都諗唔明可能係多咗父母送仔女番學,所以多咗私家車呱!唉!是旦啦!重之就“塞”啦!

雖然好憎佢哋番學,但係又好羨慕佢哋,我都好想讀書呀!係full-time讀嗰隻喎,諗起都呀!如果唔洗考試就重正!哈哈!可惜哎!我諗都好難啦!

不過咁...我都係時侯搵d嘢讀吓啦!記得年頭嗰陣,話過今年一定要搵d嘢讀,家吓都成9月啦!要快d快d先得啦!已經成日比恆仔笑我話讀話讀,得個講字o家啦!

講起恆仔,佢已經唔向我公司做啦,真係有d唔慣!佢個傻仔有時都幾得意嘅,所以我都幾鍚佢o家希望可以keep contact啦!

 


沒有留言:

張貼留言