2006年9月22日 星期五

請大家唔好野我!

今朝一起身,發現流量嚇死人!

 

好趕好趕,終於都係趕唔到班車,望吓個電話,ee...恆仔打過嚟喎,覆噃佢先!佢問我星期六去唔去BBQ(其實佢一個星期前已經問我o家啦,不過我未覆實佢),我話唔去啦!跟住佢就係咁問點解啦,其實唔去未唔去囉,點咩解啫!我諗佢更係諗住我星期六要交人,所以佢就話你可以帶埋男友嚟喎!我話唔啦,我有嘢做呀!跟住佢就更係乍型啦,係咁疲係咁疲!話咩咁e+即係你男友緊要過我啦!我即刻話,更係啦!唔洗講啦吓嘩!你係咪傻咗呀!問埋d咁嘅嘢,係未晨早流流想比人(小)呀!之後重疲疲疲!到最後佢重要話,唉!咁算啦!你以後唔洗搵我啦(我知呢句只係悔氣說話,唔係真嘅)!當時我都開始燥燥地,就答佢,係咁啦!咁就收咗線喇!

 

係未傻o家!大家以後盡量唔好再疲我啦(尤其係朝早)!其實真係唔想再同任何人鬧交啦!唔好再野我啦!又要嘈,又要唔高興,又要冇fd做!!橫掂係咁,不如第日唔想做fd嘅,自己彈開啦!都費事同你哋嘈呀!幾時鍾意先番埋嚟,重唔洗傷感情添!唉!一於係咁話啦!


2 則留言: