2006年9月15日 星期五

狂燥症

我發覺呢排我脾氣好似大咗好多咁尤其向公司,前幾日嗰個攞份報紙去吹,嗰條羚羊同我講,問我係未燥底,一日執咗佢三擠!我話唔係吓化,可能係見到你個諗樣(佢成日擺個諗緊嘢個樣出嚟,難悕虛個d呢)特別忟憎啫!

好似今朝咁哎,我又緊唔住鬧佢啦!話說大秘書搵極都搵唔到羚羊,咁我就幫手打佢手提,諗住話過佢知啦!打唔通,算啦!咁跟住佢番嚟,我未諗住話佢聽囉!點知我開咗口但都未發到第一粒音,佢已經話“得得得,我知我知!Pauline 搵哎嘛......”咁講住就一路行咗去喇!我坐向到,越諗越嬲!到佢一出嚟,我未一輪咀咁話佢囉“你呀!吓次同我講嘢唔好再同我得得得呀!咩都你知你知,做咩呀?而家唔比我講嘢呀!就算你知...聽我講多次又何妨呀!好黑人憎你又知唔知呀?我唔想再聽到囉,你唔好要我討厭你呀!”

諗番呢幾日,我真係鬧咗好多同事,連GM都比我話埋添呀,哈!邊有咁惡o家!唔通真係燥底?

 


4 則留言:

  1. 點解每次睇妳果卜都會有個MSN網字彈出來的~還有D圖案一個都睇吾到~ 燥同天氣有關嗎...不餘叫妳媽媽煮下涼茶啦...羚羊果名又幾得意喎!!!

    回覆刪除
  2. 搞咩呀你.....我少d行出黎就咁燥既.......下個禮拜我唯有多d行出黎陪下你啦....

    回覆刪除

  3. 金三珣K.T. ~~ 係咩!我唔知喎!咁點算呀!

    回覆刪除

  4. mei ~~ 係未真o家!等你呀吓!

    回覆刪除