2006年9月5日 星期二

好搞笑,真係好搞笑!

睇咗深情密碼咁耐,就鬧足咁耐!

嗰個仔仔頭髮又金,眉又黑,面又白,重要成日拿埋個樣都唔知想點,話佢重有三個月命喎!但係做嚟 做去都重係有三個月命囉!究竟幾時死嘅啫,死唔死嘅啫!真係睇到人忟Q憎呀!

嗰個連生,唉!佢條眉呀,粗到呢!重成日好似慢動作重溫咁,浪費曬d時間!你知啦,一同先做嗰一個鐘,好緊張o家嘛,就係比佢拖慢曬d進度啦!

嗰個咁嘅許志安就更加唔好講啦!簡直係精神折磨呀!我係個女主角呀,走咗九年啦!噪噪噪!癲狗咁!本來已經唔係咁鍾意佢o家啦,e+直頭係憎呀!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

不過...尋晚睇嗰集就唔同喇!因為亞Yellow個肥婆家姐實在係太太太搞笑啦!

HO HE HO!Good Morning!Good Morning呀!總經理~~

Come On!Everybody come on!一齊扭腰,扭腰!總經理~~一齊扭腰!

按幸福的門鐘~~~叮噹!叮噹!

嘩哈哈!超搞笑囉!搞到我訓到落床,自己都向到勁笑呀!哈哈哈!

 

 


5 則留言:

  1. 深情密碼...是邊台做架...真的咁好笑

    回覆刪除
  2. 今朝真係比你笑鬼死~~~~ 晨早流流係公司做早操~~傻傻地~~~ 我依然勁唔鍾意許志安~本身個人又討厭, 跟個角色都討厭到咁~~!!!! 深深真係全劇做得最好個個~~

    回覆刪除
  3. 係台劇嚟o家!

    回覆刪除
  4. 哈哈...邊一果電視台做架!!!

    回覆刪除
  5. 吓!香港未有得做喎,台灣嗰邊都未做曬! 係我同事燒比我睇o家咋!

    回覆刪除