2006年9月8日 星期五

簡直活生生咁把我來氣死!來氣死呀!

尋日朝真係黑到呢!

首先就已經遲咗起身啦,見到媽咪向厨房,幫我細佬整緊飯盒!ee...點解冇問我帶唔帶飯嘅!算數!好喇,佢整完個飯盒出到嚟,就開始問我個相機駁落電視機睇相嗰條線向邊呀!我冇理佢,因為我都唔會用嗰條線嘅,睇相向電腦睇未得囉!佢就開始話我好用完d嘢唔拾喇!哎呀!老世,我冇用過喎!咁佢就話,明明放向個袋到,更係你攞差電機嗰陣整唔見啦!唉!係咁嘈,係咁嘈!我就發脾氣喇,我已經遲咗起身,好趕時間呀!重嘈!咁佢就話我好夜晚唔訓,朝早唔起身嗰d好行嗰d嘢啦!咁我話你咁早醒咗唔叫我起身,佢話叫咗喎!我話如果你有心叫醒一個人點會叫唔醒哎!火燭叫我唔醒,你係未尤得我燒死哎!真係勞氣呀!

好啦!出門口前,我問媽咪借咗張提款卡(由於我張提款卡搞咗一個月都未攞到個password,一路都攞唔到錢,所以經常O蚊),咁諗住落街攞錢搭的士啦!點知...張卡食埋,激死我啦!唯有照上的士,差唔多到先叫同事落嚟,幫我比錢囉!嘩!塞車塞到呢!重要落雨添!唉,重之就灰啦!

好在公司冇皇管,我嘆咗成日,準時收工,跟住重去咗Matthew個Birthday Party,好開心喎!


2 則留言:

  1. 飯盒... ...妳有帶開嫁!... ...如果果位同事無落嚟...妳咪要去警察局...咁塞車咪的士費好貴

    回覆刪除
  2. 金三珣K.T. e個就係我嘅壞習慣囉!成日搭的士,真係好貴,但係又改唔到,真係冇我自己修呀! 至於個同事呢,我更係有信心先咁做啦!再唔係,未叫司機等我一陣,上公司借囉,實有辦法嘅

    回覆刪除