2006年9月27日 星期三

一個字“痛”

星期六,Hedy陪咗我去整個環!其實整嗰時都幾痛,不過都係可以接受嘅痛囉!之後我哋就諗住搵間嘢食Tea啦!呢個時候,突然間勁痛,勁痛,痛到想向街!去到Holiday Inn坐低咗,Hedy就一路服侍我啦,幫我攞嘢食啦!但係我痛到乜Q mood都冇曬囉!邊到得嚟咁痛o家!之後坐咗一陣,又食多兩粒止痛藥之後就冇事啦!點知食完嘢,Hedy男友嚟接咗佢走之後,一個人流落街頭嘅我,又開始覺得隱隱作痛喇!幾經辛苦去到志雄屋企,諗起原來重有d工事都未做完,又做起上嚟喇!好彩,全晚都只係淹淹痛啫!

星期日,一起身冇事喎,一d事都冇!沙律就打嚟約我去剪頭髮啦!點知我一上到Van仔,就開始喇!痛痛痛,好似重痛過之前嗰日添呀!我又冇水喎,都冇辦法,唯有就咁生吞粒止痛藥啦!好成功,粒藥一d都冇頂住個喉嚨,但係一d藥力都冇發揮過,依然係痛到爆炸!哈哈!心諗終於落車啦!一落車,我嘆咗啖氣,ee....成啖藥粉,係咁就噴咗出嚟!嘩!好彩冇人見到咋,我個口合都合唔切呀!哈哈!上到Matthew到,又食咗兩粒止痛藥,頭未食咗5粒止痛藥啦!終於都止到痛啦!

星期一,番到公司有d痛,加上拗底呢,終於我都請咗下午假去睇醫生!醫生話我冇乜嘢喎!尤得佢痛,痛多兩日就冇事o家啦!咁我就定曬啦!即刻好好多添啦!哈哈!嗰日重係志雄放假,佢陪完我睇醫生之後,就番咗佢屋企煲碟喇!我重睇埋深情密碼&東方茱麗葉嘅大結果添!哈哈!

 

 


3 則留言:

  1. 咩環呀? 好恐怖呀你....... 噴粉....... e~~~~~~~~~ 你食咁多粒止痛藥....傻架.... 最後都要再講多一次 深情密碼&東方茱麗葉嘅大結果  ----- 好爛呀!!!!!!!!!

    回覆刪除
  2. 你知唔知一日唔可以食多過8粒止痛藥架...(你個肝會好可憐)!!!!

    回覆刪除
  3. 馬騮仔~~你估我想o家!: p 你成日飲酒,重傷肝啦!hehe!

    回覆刪除