2006年9月9日 星期六

一事冇成的一天

話說前日搭的士番工嘅時候,聽到收音機呼籲,話香港失明人士協會,唔夠人賣旗,原來政府規定,每次申請賣旗嘅單位,一定要籌得某個數目,如果唔係下年就唔可以再申請o家啦!咁e+唔夠人,就一定籌唔夠數囉,所以就呼籲有冇熱心人士幫吓手喇!聽完之後,第一時間就抄底個電話號碼,諗住了下身邊有冇人去啦,搵咗兩日,唉!世態炎涼呀!竟然個個都耍手擰頭囉!

咁大家知啦,前晚Matthew個Birthday Party過後,尋日又早起身番工,個人已經係根疲力盡啦!放工重約咗統一之鐵腳出嚟食飯唱K,之後再去咗恆仔個fd嘅Birthday Party,Woo~~~飲到我呢!番到屋企,同媽咪傾咗陣,佢應承陪我去賣旗,咁就訓覺喇!

今朝起身,已經係9:45喇,人哋係9:30要去到攞旗袋o家囉!唉!我問媽咪點解唔叫我起身,佢當然又係嗰句啦~~叫唔醒喎~~唉!咁冇法啦!唯有繼續訓啦訓到差唔多三點起身,打比大頭,問係唔係要陪阿宛去睇婚紗相呀,佢話大概5:00去,唉!點知起到身搞掂已經成4:30喇,唉!都係趕唔切o家啦!唯有又打比人話去唔到囉,費事阻到人哎嘛!

重之成日就咩都做唔成啦!真失敗!


2 則留言:

  1. 妳無閙鐘的嗎...買兩至三果在房中~點都吾會貴過的士費架啦!!!

    回覆刪除
  2. 金三珣K.T. 唉!我已經較咗兩個閙鐘o家啦 都唔知點解呢排成日咩都聽唔到

    回覆刪除