2006年9月13日 星期三

都唔知咩爛鬼天文台~~癡線!

今朝真係搞笑!低能到爆!

話說我亞媽前一排好叻咁搵一把爛咗嘅遮,整咗一個放大遮嘅遮套比我。咁今朝一早見到我細佬出門口,我亞媽就叫住佢,比咗把遮佢,話出面好大雨喎!當我細佬走嗰一下,比我見到佢拎住咗我把大遮,我就問媽咪點解比我把遮佢啦!佢話唔記得咗把遮係我個喎,跟住就搵咗好多把大遮比我,我更係鬥氣啦!全部都唔肯用,只係帶把縮骨遮囉!激死我呀!

一落到街,見到咁咁咁大雨,已經心知不妙啦!唔提啦,出去啦!其實今日已經係遲咗出門口o家啦,重要咁大雨搭巴士肯定遲好多,所以我一定要搭的士先得!望吓的士站,嘩!有成五六個學生等緊車!咁點呢?都要等o家啦!當我行到去的士站嘅時候,我前面已經係濕透咗,連頭髮由膊頭開始至髮尾都濕埋!企咗一陣,監生咁比雨淋,連後面都濕曬啦,底褲都濕埋!

等咗大概十分鐘,係十分鐘呀!終於有架車經過(唔係的士站嗰邊),我二話不說,飛奔過去,終於都上到車啦!上到車,條四個骨褲d水,係咁滴呀滴,重越坐越凍添!我同司機講,司機可唔可以熄細d冷氣呀點知個司機話,我今朝都濕曬,岩岩先乾咋!我都好凍呀,但係個冷氣已經熄到最細啦!再細就要熄咗去,但係出面咁大雨,熄咗去會起霧氣,睇唔到路o家!唉!咁冇辦法啦!當然重要塞車,冷得我滕滕震~~

番到公司叫個OS廢柴去幫我班個風筒番黎,佢話管理處未開喎!唉!未開未問管理員囉!佢竟然就由得我凍,凍凍凍~~~凍到9:00先落去借!好啦!點知我都未吹到一陣間,佢竟然問我借風筒吹老板份報紙喎!哈!佢真係搞笑到爆呀!吹吹吹~~~前吹後吹,吹到差唔到十點先吹乾曬!大家嚟諗吓啦!八點凍到十點囉!唔病都有之呀!

邊有咁大雨o家!天文台搞乜鬼o家!太過份啦!咁都唔掛黑雨,唉!好啦好喇!唔掛黑雨都算喇,都掛紅雨等d小朋友唔洗番學哎!重話唔會掛3號風球添,點知未又係掛,重掛埋紅雨添!d番咗學嘅小朋友又要搵人接番走,天文台知唔知咁好危險o家!太太太過份呀!


7 則留言:

  1. 吹報紙~~~~~~~~真係吹脹~~~~~~~~~~~

    回覆刪除
  2. mei ~~咩吹報紙呀?你知唔知自己講咩呀?

    回覆刪除
  3. 老板份報紙貴d嫁...買果份咪得囉 ...妳返到公司無熱水飲架 ...洗手間應該有暖氣機吹住先

    回覆刪除
  4. 低我想話個風筒吹人好過吹報紙啦... 報紙買過一份啦.......唉~~~~~~~ 今日就應該掛黑雨啦...落雨落到倒屎咁...天文台都忽忽地~~!!

    回覆刪除
  5. 金三珣K.T.   & mei ~~好明顯佢係懶到標屎啦!又唔係第一次落雨,平時d報紙都有機會係濕o家啦!又唔見佢吹,根本就係屎忽痕,無聊! 金三珣K.T. ~~我叫咗阿姐比咖啡我啦!不過朝早佢咁忙,更係慢do家啦!至於洗水間個暖手機,就算吧啦!e+講緊係吹全身呀,好難吹啫,況且嗰部嘢咁屎雞!

    回覆刪除
  6. 你特登之嘛,有大遮唔攞(哈哈哈)..不過你個同事咁搞笑既,你唔鬧佢,無腦架..

    回覆刪除
  7. 馬騮仔 ~~比你估多次我有冇鬧佢哎!

    回覆刪除