2014年3月15日 星期六

忙碌的一天...

今朝唔知醒... 起身時小春已經去咗學畫畫喇... 咁好機會... 更係同個寶貝仔玩吓先啦... 呢個衰仔... 你越叫佢唔好做呢... 佢就越做嘅... 重懶得意可愛... 真係冇佢修呀!!


同小春上完Phonics... 又咁岩軒軒今日冇去ee到... 等我帶曬3隻小魔星去室內遊樂場玩吓先... 一個人... 帶住3個b... 其實都幾係嘢... 好彩bb車有踏板... 軒軒同小春可以輪流企... 另一個走捉住bb車行一陣...

一去到... 小春同軒軒已經癲咗... 自己顧自己玩... 我放底booboo向地墊後... 就行埋一邊放底d袋呀褸呀咁... 望吓阿boo... on居居企番向原位... 周圍望... 哈哈~ 傻豬!! 等媽媽出嚟同你玩啦~~

嗰到有一個好細嘅sir滑梯... 我哋就由呢到開始先啦!!



初初佢都唔敢sir... 但教佢兩次後... 好叻呀... 終於學識放手啦!!

 
 
 
 

後未... 重大膽到... 冇我陪佢... 佢都自己爬上滑梯添... 講緊唔係bb滑梯喎... 係真係小童玩嗰款滑梯呢... 最後... 令我最驚喜嘅係... 佢自己識上落細細級一步嘅樓梯... 仔... 日日望住你... 你都進步得咁快... 真係令我驚喜呀~~


呢個遊樂場... 有一樣好吸引到我再嚟嘅原因... 就係... 佢每9個字會有人清潔一次... 會關燈趕客... 衛生就故然之重要啦... 而最重要嘅係... 小朋友都唔會唔肯走囉... 因為一定要走... 嘻~~
玩完重趕得切同boo番屋企食奶... 真好~~

夜晚... 重要同小春出去食飯... 攰死人咩...

沒有留言:

張貼留言