2008年7月24日 星期四

撈家真係幾型!! 嘻嘻!!

上次講過做特賣嗰陣, 撈家有上過嚟! 可惜我又冇同佢影相! 點知... 尋晚臨收工, 佢單拖上咗嚟, 問話TVB嗰邊應該有人幫佢留多咗件皮褸! 吓! 冇人知喎! 正向我同佢傾緊時, Angie走出嚟問咩事! 咁我就幫佢打比阿新check啦! 阿新話可以問Simon, 咁我就叫佢等一等喇! 事關Simon去咗交收! 向呢個時侯, Angie就同佢傾起計上嚟喇! 話咩佢套新劇好好睇呀! 拍劇辛唔辛苦呀! 羅家良問ok喎! 呢套又比想像中順利好多! 我見佢哋咁吹得, 即刻搭嗲啦! 我問佢你未簽番無線呀, 哎! 佢又肯答喎, 話我同無線無約o家! 不過11月會番去拍多套劇! 我就同佢講... 係呀! 嘩! 你知唔知我餓咗你好耐啦! 跟住大家嘩哈哈!


Angie行開之後, 佢問我ee... 呢到都幾靜嗰喎! 我話係呀, 唔做特賣時都幾靜o家! 佢話咁你悶唔悶呀?! 我話ok啦! 跟住就佢有佢玩電話, 我有我向msn到勁叫Niki同Trisha嗱嗱聲出嚟幫我同佢影相啦!! 哈哈!! 但係到佢哋出得嚟, 佢已經過咗倉啦!! 我哋就一齊過倉影相, 佢嗰時試緊皮褸, 我就用手機同佢影, 影完佢係咁望, 我就比部手機佢睇吓啦! 我話嘩! 勁靘呀! 佢就話係勁靚呀, 件皮褸!! 哈哈!! 之後佢哋攞咗相機, 我更係唔放過再影一張啦!!



番番office, 我就叫Keith快d sent番張相比我啦! 點知比Teresa笑我春心動, 嘻嘻!! 成班向到勁笑我, Angie重話之前都特登行開, 製造獨處嘅機會比我哋! 哈哈!! 傻傻地!!!


番屋企同沙律講電話, 話比佢知笑到佢死, 佢話諗起嗰時, 我想同Ohji San影相個樣喎! 佢話一定係好似嗰時個樣咁衰! 嘻嘻!!! 其實平時嘅我, 又唔係真係咁瘋狂, 話鍾意同名星影相嘅, 有時見到都唔願望佢哋添! 費事佢哋懶得戚呀! 況且咁大個人啦, 都唔係好好意思, 不過可能就係上次冇影, 今次覺得機不可失呱!! 激動咗!! 嘻嘻!!!


1 則留言:

  1. 好勁..keep住做紙板人...哈哈
    [版主回覆07/27/2008 22:50:00]嘻嘻!! 係喎!!!

    回覆刪除