2008年7月23日 星期三

今次Big Sale, 攰到仆街!!!

上個星期, 公司又搞Big Sale!! 唉!! 點解唉呢?? 事關我病咗囉! 其實Big Sale嘅前兩日我已經請咗病假, 又發燒又剩!! 跟住例牌更係野埋個氣管敏感出嚟啦!! 唉!! 一氣管敏感, 又唔知要咳幾耐啦!!


都未病好就要做Big Sale, 雖然Angie都好體貼咁比我坐門口做收錢, 唔洗好似其他同事咁企成日, 但係始終我都係做唔慣呢d工作, 加上病到死死吓, 每日番到屋企都直頭想死, 食完飯就連志雄都唔等, 就自己入番房訓, 真係覺得自己好可憐呀!!


可能因為病, 冇心情睇啦!! 今次Big Sale我都冇買好多嘢!! 得買咗一條連身裙, 一條絲巾同兩對襪, 反而志雄就上咗嚟兩日, 買咗3件褸, 其中一件皮褸, 我見琪琪都買咗比任達, 真係幾靚, 最重要係減到809蚊咋!! 去邊到搵呀!!!


另外, 羅家良同3哥都有上嚟, 原來佢哋兩個都幾高嗰喎! 不過因為冇乜人同撈家影相, 所以我都冇影啦!! 但係呢人一見到3哥呢!! 個個都發曬癲, 可能係因為e+做緊佢套劇呱!!



由於今次特賣做埋星期六, 所以為咗星期六要番工呢個問題, 大家都有dd怨言, 不過最终都補番日假, 咁就算啦!! 但係始終都攰o家!!! 話說星期六8點幾放工, 但係就約咗沙律佢哋9:30必發食飯!! 嘩! 成個半鐘, 志雄話同我行吓, 我話我真係支持唔住啦! 兩隻腳根本就行唔到, 所以我哋兩個就自己上咗必發坐!! 我真係咁大個女都未試過咁攰o家!!


食完飯, 我哋去咗做腳底按摩, 個條友又唔係好掂, 唉!! 算啦!! 好過冇啦!! 落到樓, 基本上已經行唔到, 即刻上的士番屋企!! 番到去, 除咗對鞋就灘咗向到啦!! 志雄拍我, 叫我去沖涼先! 但係我已經恰著咗啦! 我明知佢姿整, 又知佢好驚d按摩油, 但係真係起唔到身, 佢叫咗我幾次, 唔係唔想起, 真係起唔到呀!!


到最後, 唔知點解突然我語帶哀求咁同佢講, 最多我連襪都唔除哎! 我唔會整污濁你張床o家! 你比我訓啦!! 哈哈!! 諗起都覺得自己好慘呀!! 唔知當時佢有冇笑我呢?! 不過我已經理唔到咁多啦!! 又訓著咗啦!!!


訓到半夜, 我比自己一個動作整醒咗, 個動作有dd似打麻雀洗牌咁! 當我醒嘅時候, 見到志雄望住我, 嗰一刻唔知點解下意識就扮R痕!! 哈哈!! 可能覺得好魚呱!! 第二日我問番志雄, 我係未訓到手舞足動, 佢話我直頭好似打交咁!! 當我講我記得有嗰個動作時, 佢即刻話係呀, 你重扮R痕添!! 嘻嘻!!! 原來比人識穿咗!!!


 


沒有留言:

張貼留言