2008年7月11日 星期五

小學同學

今日lunch, Hedy同我講話向facebook到搵到自己讀小學時張相畢業相, 又send過嚟睇又剩, 細張到呢!! 真係夠估先知呀~~ 嘻嘻!!


講都唔信, 我轉頭就見到~~ 我d小學同學向個group到傾計! 當然...咁耐之前, 唔認得都唔出奇, 但又好死唔死, 我認到喎!! 所以我都留咗言, 重add咗兩個同學仔添!! 嘻嘻!! 但係我認得人啫, 都唔知人哋認唔認得我!! e+唯有睇吓有冇人覆番我啦!!


但係話時話, 見佢哋寫話認得嗰d人, 我記得有d係同我一班o家! 但係點解佢哋話係讀六信呢! 乜我唔係讀愛班o家咩?? 真係搞到我自己都亂埋呀!! 嘻嘻!!!


沒有留言:

張貼留言