2008年8月4日 星期一

黃子華 ~ 男磨坊Art


 


子華又有show啦!! 真係好想睇呀!!! 不過哥哥話係舞台劇, 冇興睇喎!!! 吓!! 咁未要我自己比錢睇囉!! 哈哈!!! 不過我都一定要睇! 唔知老公睇唔睇呢!! 我同Heidi就睇硬o家啦!!! 嘻嘻!! 之不過冇人請, 睇280算啦!!!


聽日終於都公開售票啦!! 不過我今晚番大陸揼骨, 都唔知幾點先番落嚟, 聽日實訓死咗啦!! 唔知買唔買到5號飛呢!! 事關嗰日係子華生日呀, 實好早比人買曬啦!! 所以, 我一定會吹谷Heidi去完成呢個咁艱鉅嘅任務嘅! 哈哈哈!!


聽講呢套話劇攞過最佳喜劇, 唔知黃子華做又做成點呢?! 不過其實佢做劇, 我都唔係話認真好buy, 都係棟篤笑好d!! 邊個都唔夠佢做得好, 重要成日抄佢Q添!! 咋到爆呀! 子華就唔同呢! 好笑得嚟好深度!! 正正正!!!


 


http://www.hkticketing.com/Ticketek/


8月5日公開發售


舞台劇《男磨坊Art》曾榮獲美國百老匯東尼獎「最佳戲劇」(Tony Awards – Best Drama)、美國紐約戲劇評論大獎「最佳戲劇」(New York Drama Critics Circle Awards – Best Drama) 、英國奧利花戲劇獎「最佳喜劇」(Olivier Awards – Best Comedy)和法國莫里哀戲劇獎「最佳劇本」(Moldier Award – Best Play) 等國際大獎認同。由棟篤笑殿堂大師黃子華主演,伙拍首爾劇壇泰斗鄧偉傑、喜劇老祖Philippe Gaulier傳人陳淑儀,配合香港演藝學院歌劇院五星級環境。這國際品牌舞台劇絕對不容錯過。

故事是講述三個情同手足的男性好友,因為其中一人用高價買了一幅現代派油畫後而引發的連串爭議開始,三個人的友情更因為價值觀、對藝術的認知與理解的不同而飽受重大的考驗。
香港演藝史上至尊天價舞台喜劇。


沒有留言:

張貼留言