2008年7月23日 星期三

外感內熱, 唔知想點!!

經過上星期嘅辛勞同與病魔抗鬥之後, 今個星期終於冇再發燒同頭暈啦!! 不過有時鼻塞塞咁, 就搞到有d唔舒服囉!! 好彩我有個好老公, 佢帶我去買咗支噴鼻嘅嘢, 又真係幾棧鬼嗰喎! 一噴就即刻通番曬, 不過就話唔好成日噴囉!! 都好哎!!


至於咳呢... 又係唔斷尾囉!! 但係我已經唔想再食藥啦!! 食到個人好燥呀!! 個感覺就好似, 覺得入面好興咁, 口又乾, 又痾唔到, 唔知想點!! 但係又咳喎, 又唔敢食生冷嘢喎! 所以我話自己應該係外感內熱囉!! 唔知係未o家!! 真係想睇吓中醫, 但係又懶, 又唔知放工去邊到睇好!!


今日, 終於攞咗上次媽咪買比我嗰盒養陰丸出嚟食, 我記得上次我氣管敏感咳咗好耐, 一路都唔清, 媽咪就叫我食養陰丸, 唔知係真係有效定係點, 重之後未就好番啦!! 雖然我唔知e+係唔係應該食, 不過我諗好過再食埋d西藥啦! 希望真係幫到我啦!!


沒有留言:

張貼留言