2008年7月6日 星期日

Bessie生咗啦!!

尋日, 原先諗坐向屋企整吓指甲, 夜晚志雄又話要同公司食飯, 點知突然收到阿智嘅電話, 問我去唔去Bessie到! 做咩冇啦啦要去Bessie到呀! 原來佢已經生咗啦~~ 係個女!! 好哎~~ 反正我都好耐冇見過佢, 今次重有bb睇添! 更係好啦!!


阿智話上嚟接我, 幾經波折佢個路痴先到, 終於搞到成四五點先入到去! 嘻嘻! 不過又講番轉頭, 人哋可以唔車我嘅啫!


上到去bb真係幾得意, 佢哋話似男仔喎! 又話似阿基! 但係我就覺得似就係似阿基, 不過都好女仔樣喎! 嘩! 佢細粒到呢! 嘻嘻! 轉過頭再睇吓Bessie, 哈哈! 大隻到呢! 佢話自己已經輕番30磅, 嘩!! 真係難想像佢生之前係點樣囉!! 呵呵!! 咁我就向到祝bb快高長大, 身體健康~~ Bessie呢就快d修身, 做個靚靚媽咪!!


夜晚同老公公司食飯, 冇啦啦都唔知食乜鬼飯! 大家又冇乜話題, 就係睇住d小朋友周圍走! d嘢食又冇乜特別, 唔食又蝕! 結果都飽到好嘔, 哈哈! 食完拍吓羅由走! 咁早去邊好呢?? 星期六晚~~ 更係搵沙律佢哋飲吓嘢啦!!!


 


 


沒有留言:

張貼留言