2007年10月3日 星期三

白宮痣瘡膏

星期日睇完無線收費台, 張玉珊主持嘅美麗大學, 入面教用一隻美國牌子白字頭嘅痣瘡膏,重即埸做示範添!嘩!真係掂喎!跟住隔離個醫生就話喇,因為眼部皮膚同C眼都一樣係咁嫩,而且痣瘡膏有消腫嘅工效,所以真係有用o家!跟住張玉珊就話,佢知其實好多外國Model都係用佢,而且佢d朋友都有用過,所以佢先敢用,至於第二隻牌子得唔得就冇朋友用過,所以佢自己都唔敢試囉!


睇完之後,我即刻用電腦search吓係邊隻美國牌子白字頭嘅痣瘡膏,剩係search到有隻叫“白宮痣瘡膏”,但係唔肯定嗰喎!一陣用錯未死!


番到公司一同Bonnie講,佢即刻就問我係唔係“美國白宮痣瘡膏”呀!吓!點解佢會識埋d痣瘡膏嘅牌子o家!佢話細細個都有睇過呢個廣告啦!吓!係咩?可能真係有gap,我真係未睇過喎!咁我又上網check呢個名啦,點知比我搵到兩個討論區,原來根本好多人都知道o家!有d人就當佢mask咁用,有d人呢就當急救用!


嘻嘻!我更係唔執輸啦!Lunch即係去買咗隻,叫Bonnie幫我睇住有冇效果,我重影埋Before & After嘅相添!可以話比大家聽~~~“勁!勁!勁掂呀!”唔可以話個眼袋冇咗,因為佢話脂肪係去唔到嘅,而且我個眼袋重係天生嘅添!不過真係冇咗一半,唔係誇張!識我嘅人都知我個眼袋有幾大啦!由於天生 + 後天經常唔夠訓,塗極嘢都冇用,但係呢隻嘢係即刻睇到效果喎!起碼將後天部份趕走咗先啦!簡直係奇蹟呀!


1 則留言:


  1. 我個眼袋都好大呀,我想問下哥隻白宫膏真係work?有冇不良反應?你日日用呀?用完洗唔洗洗番ga?
    [版主回覆12/20/2007 00:01:00]我覺得真係work喎!當mask咁用囉!咁都要加埋夠訓嘅!我冇日日用家!就當係急救就認真一流囉!用完更係要洗啦!佢真係藥膏質地家!

    回覆刪除