2007年9月28日 星期五

突然...變身

尋日,特登攞咗日假等大陸d傢俬到!橫掂都係喇!咁住不如裝埋冷氣啦!原先都好好哋o家,點知張床又突然話要到喎!嘩!成間屋都係人囉!


冷氣師父點幾鐘到,一整就整到成三點幾四點!等佢一走,即刻又吸塵又掃地

,隨便更係拖埋地啦!跟住大陸d傢俬就到喇!首先裝咗廳d櫃先,佢一路整我哋就一路要將放向嗰個位d雜物移開,跟住又要掃吓佢啦!如果唔係,d傢俬一入咗去就冇得掃o家啦嘛!


向呢個時侯,“大床駕到!”嘩!fit曬size囉!最欣賞就係個床頭櫃哎嘛!好靚呀!有樣嘢都幾搞笑,就係我哋做呢張床嘅時候要求整2層櫃桶,咁樣張床可以高身d,咁床下底又可以放多d嘢嘛!哈哈!e+張床連埋床褥,坐咗上去連我同志雄咁高都有d釣腳囉!哈哈哈!志雄個媽咪重好笑!佢封咗幾封利事向床嘅四角就唔出奇啦!佢重叫志雄家姐個仔向張床到碌咗幾嘢囉!

哈哈!搞咩呀!e+未係結婚安床喎!哈哈哈!


最後,連我哋房個大櫃都裝埋喇!完全係我要嗰隻囉!不過,一輪工夫之後就更係抹到傻啦

!當我話好攰嘅時候,志雄竟然話“你夠我攰
!”唉!哥仔!我更係唔夠你攰啦!但係唔夠你攰唔代表我就唔攰o家嘛吓話!你要明白我平時真係咩都唔Q做嘅小姐嚟o家!e+我咁做已經係我嘅極限嚟o家啦!可憐吓啦!


嘻嘻!等今日個電視都送埋嚟,再等遲d買埋張梳妝枱,基本上間房個雛型就出曬啦!嘩!勁開心囉!d傢俬就全部白色,牆身就粉藍色,天花用番白色!呵呵!勁襯我哋張結婚相嘅藍天白雲囉!雖然e+重未掛上去,不過諗都諗到啦!咩呀?“靚囉!”


沒有留言:

張貼留言