2007年10月19日 星期五

重有95日咋!

原本想向倒數100日嘅時候寫個blog嘅,點知又唔記得咗喎!嘻嘻!因為都冇乜認真咁數住過!e+得番95日咋!真係開始有d緊要啦!點呢?點呢?好似有好多嘢未搞,但係又唔知搞咩好!日子一日一日咁過,d嘢未搞曬都不特止,重要為生活有所改變而擔心!


大家都知啦,我又懶到咁,唉!所謂相見好同住難,都唔好話Jofee d屋企人啦!剩係對住Jofee,其實我都有d驚o家!雖然佢平時都好就得我,但係始終我哋都未一齊住過,好多生活習慣都唔知點!唔知呢d係未就係婚前恐懼呢!


重要呢d嘢都唔知同邊個講!同自己d朋友講咩?佢哋大部份都未結婚,唔知係未我自己多心呢!佢哋嘅反應就好似覺得我曬命咁!同結咗婚嘅講咩?佢哋都上曬岸啦!只係識叫我自己諗吓點遷就囉!鬼唔知要遷就咩!e+係叫你哋開解我呀!白痴!


我睇都係要同d同我一樣就嚟結婚嘅人講先傾得埋啦!


3 則留言:

  1. 算把啦!!都無咩好膽心je...平時去旅行都係咁架啦!!好彩你都覺得你好似哂命咁je..唔係都唔知點開口話你..哈哈哈

    回覆刪除
  2. 馬騮仔 ~~ 錯錯錯! 我呢d唔係叫曬命! OK? 我只係想將我嘅開心事同大家分享啫! 你條八婆一日到黑同我講唔知選邊個好, 呢d唔通我話你曬命咩? 哈哈! 我當然唔會啦! 因為我都係過來人, 我明白呢d嘢真係好煩o家嘛! 至於...你個生死之交成日話自己多人追, 重一個比一個有錢, 呢d我就唔知係唔係曬命啦! 只係好想講句"節省d啦! 自己自量吓啦! 唔該!"

    回覆刪除
  3. o個個係你金蘭姊妹黎架.....
    [版主回覆10/25/2007 11:41:00]馬騮仔 ~~ 錯曬啦! 嗰個明明就係你嘅知心好友, 你唔洗唔應啦! 明眼人都睇穿曬你哋嘅關係啦!

    回覆刪除