2007年10月26日 星期五

第五日啦!!

11:32pm! 今日幾叻! 11點幾就寫blog啦! 因為今日冇出街! 呢幾日晚晚咁夜訓, 開始有d作病啦! 喉嚨開始有d痕! 不過其實次次媽咪去旅行我都會病o家啦! 冇皇管嘛! 今年算好好o家啦!


今日有兩樣唔開心嘢, 第一就係肥Ben打比我, 話佢老婆嘅預產期就係我結婚嗰日, 所以應該做唔到我MC啦! 唉! 咁點算呀! 我真係諗爆頭都諗唔到, 我重有邊個男仔fd有咁鎮定同咁好口才喎! 不過佢都算好好o家啦! 一知道就即刻話比我知, 唔洗到時先通知我, 搞到我咁頻能, 同埋我都真係替佢好開心囉! 孖女呀! 希望佢哋可以健健康康咁嚟到呢個世界啦!


第二樣就係今日豬豬搞生日會, 本來我都去嘅, 不過志雄今日問我, 豬豬阿婆前幾日先去咗, 屍骨都未寒, 佢就開生日會! 好大愁口o家! 真係唔好個喎! 你同佢講吓啦! 我諗諗吓~~ 好似係喎! Bonnie前一排死咗阿婆, 跟住生日都唔比趙叔請佢食飯喎! 好似真係唔好咁, 唔好話對死人尊唔尊敬哎! 剩係講一陣黑到自己, 黑到屋企人或者嗰d所謂唔介意嘅朋友都唔好啦! 況且, 我自己又就嚟有紅事, 媽咪又唔向屋企, 我想問吓忌唔忌都唔得, 所以我話比豬豬聽志雄個老豆生日, 我唔出去啦! 費事一陣出到去個心又唔舒服就唔好啦!


雖然我事後一定會同番豬豬講出真相, 但係都向呢到同佢講聲sorry先! 希望佢明白佢表姐我有幾迷信先得o家! 搵日請番你食飯補數啦!


 


1 則留言:

  1. Sorry...幫唔到手 ...but都要再三恭喜&THX啦~
    [版主回覆10/27/2007 19:27:00]傻啦! 做fd都係望大家都好啦! 你都唔好介意啦! 搵日出嚟飲嘢啦, 好耐都冇見過你啦! 橫掂澳洲都話想約飲嘢, 成機聚吓啦!

    回覆刪除