2007年10月24日 星期三

第二日的自由日子

1:27am! 係呀! 又係咁夜先寫blog呀! 因為岩岩向大陸番嚟!


今次上去主要係睇吓嗰個所謂超多嘢賣嘅文具城, 係未真係咁多結婚嘢賣, 唔~~點講呢! 都真係幾平囉! 不過未決定到買咩回禮禮物呀! 番嚟再諗吓添啦! 不過就買咗利事封同貼紙喇! 因為趕用d嘛! 其他嗰d佈置呀剩呀! 遲d買都得啦! 話曬都重有3個月嘛!


有樣嘢重好笑呀! 上到去先記得, 我帶咗衫去志雄到換, 但係就唔記得帶番工鞋喎!臨時臨急想求其買對鞋, 但係去邊到買呢? 都唔知點算! 點知...又比我哋向華強北路見到有個商埸叫女人世界, 佢就好似我哋香港女人街搬咗入商埸咁! 我重向入面70蚊就買到對鞋啦! 哈哈哈! 點知... 當我出番羅湖商業城 (原先根本冇諗過會去嗰到) 竟然見到同一對鞋賣59蚊咋, 重未講價添呀! 激死我啦! 真係想即刻買番對溝淡吓呀! 結果, 當然冇咁做啦!


唉! 諗起聽日要番工就唔開心啦!


沒有留言:

張貼留言