2007年10月23日 星期二

媽咪一年一度秋季旅行

12:54啦! 岩岩過咗嗰日係我媽咪今年秋季大旅行嘅第一日, 今晚我已經去咗Jofee屋企訓啦! 唔~~點講呢...其實年年呢個大日子, 我都有幾日去佢到訓o家啦! 唔知點解今年...有少少罪惡感, 又有少少唔放心屋企個細佬有冇搞搞震! 可能係因為今年係最後一年鬼鬼祟崇唔番屋企訓呱! 哈哈! 唔通係驚衰收尾!


唔知點解...年年媽咪臨上機都有打比我, 話比我聽佢上機啦! 跟住我就會同佢講玩得開心d啦! 但係今年佢冇喎! 佢應該係11點幾12點上機o家! 但係佢10點幾打比我同我講完記得留意水呀火呀, 同埋門窗呀之後就冇打嚟啦! 當然我只係答佢得啦~知道啦! 之後就冇講玩得開心d呀, 自己小心d之類嘅說話! 唔~~有d唔開心呀! 做咩唔打比人喎! 到步又唔打嚟! 好彩! 岩岩打番屋企, 佢已經打咗番嚟啦! 咁都放心d!


好啦! 我自己都要玩得開心d先得! 哈哈哈!


 


3 則留言:

  1. 唉!!年年呢個時間亦都係你d朋友係最辛苦既時間!!!!

    回覆刪除
  2. 馬騮仔 ~~ 係o家! 所以唔知你今個星期四O唔O呢? 哈哈哈!

    回覆刪除
  3. 唔得呀!!有人請我食大閘蟹喎..唔得閒陪你喎...heehee!!
    [版主回覆10/25/2007 11:43:00]賤格! 賤格! ~~ 賤格! 賤格! 賤格!

    回覆刪除