2007年10月4日 星期四

寵 辱 不 驚   鄧 萃 雯



忽然1周 第 633 期



留 言 集


寵 辱 不 驚   鄧 萃 雯



細 路


《 歲 月 風 雲 》 給 我 很 大 啟 發 , 就 是 男 人 不 論 年 紀 , 都 不 過 是 一 個 細 路 仔 。 細 路 仔 開 心 , 自 然 會 笑 , 你 看 見 他 笑 , 你 會 更 加 開 心 。 男 人 一 樣 , 適 當 時 投 其 所 好 , 用 他 喜 歡 的 方 式 愛 他 , 最 後 快 樂 一 定 會 回 彈 給 自 己 。這 個 道 理 , 主 要 是 從 三 哥 ( 苗 僑 偉 ) 身 上 學 回 來 的 。 他 最 易 氹 , 戲 褢 的 華 文 碩 與 現 實 的 他 , 都 喜 歡 話 事 , 我 需 要 做 的 , 就 是 一 味 讓 他 作 主 。在 北 京 拍 外 景 , 沒 我 戲 份 我 會 出 外 逛 , 每 到 食 飯 時 候 , 三 哥 就 會 打 電 話 來 : 「 係 邊 呀 ? 仲 唔 返 嚟 ? 就 嚟 開 飯 喇 ! 」我 心 諗 , 作 為 鄧 萃 雯 , 使 鬼 睬 你 咩 ? 但 作 為 汪 紹 芬 ( 《 歲 月 風 雲 》 角 色 ) , 我 是 應 該 回 去 跟 大 隊 一 起 吃 飯 。 三 哥 原 來 已 安 排 好 座 位 , 叫 了 一 桌 的 餸 , 誰 愛 吃 甚 麼 , 都 照 顧 周 到 , 看 見 他 興 緻 勃 勃 的 樣 子 , 就 知 道 要 氹 一 個 男 人 開 心 其 實 好 簡 單 。有 時 跟 他 講 句 : 「 你 係 一 家 之 主 嘛 , 你 講 嘅 嘢 點 會 唔 啱 ? 」 他 明 知 我 賣 口 乖 , 但 又 會 笑 得 見 牙 唔 見 眼 , 講 下 又 何 妨 ?當 然 , 男 女 相 處 不 只 是 盲 目 遷 就 , 就 得 幾 次 之 後 , 要 讓 他 知 道 你 喜 歡 甚 麼 。 三 哥 不 久 之 後 就 說 : 「 雯 女 鍾 意 食 西 餐 , 我 哋 今 日 食 西 餐 啦 ! 」 看 , 不 是 依 然 由 他 話 事 嗎 ? 但 我 已 得 到 我 想 要 的 。以 前 拍 拖 , 不 明 白 這 個 道 理 , 只 識 埋 怨 對 方 不 懂 得 氹 自 己 開 心 。 但 當 你 日 日 猛 猛 曾 曾 , 挑 剔 這 樣 挑 剔 那 樣 , 他 只 會 愈 變 愈 差 勁 。 正 如 很 多 女 朋 友 想 男 朋 友 成 才 , 只 懂 打 壓 他 、 話 他 蠢 , 其 實 她 更 蠢 。一 個 成 功 的 男 人 , 是 靠 女 人 捧 出 來 的 。 即 使 他 未 成 氣 候 , 都 要 設 法 令 他 相 信 自 己 得 。 有 時 , 做 個 小 女 人 , 也 是 幸 福 的 。跟 男 人 相 處 , 從 來 不 是 鬥 叻 , 而 是 在 適 當 時 候 扮 蠢 。

婚 姻 有 很 多 矛 盾 , 不 是 單 靠 一 個 愛 字 就 行 得 通 。 以 前 好 天 真 , 希 望 將 來 老 公 一 定 要 同 時 是 soul mate ( 靈 魂 伴 侶 ) , 可 以 跟 自 己 傾 偈 , 得 閒 跟 老 公 吃 燭 光 晚 餐 , 自 然 可 以 keep 住 那 份 浪 漫 感 覺 … …


其 實 做 人 老 婆 毋 須 太 執 著 , 只 要 大 方 向 正 確 , 老 公 是 個 盡 責 的 丈 夫 、 父 親 , 你 就 把 他 這 些 優 點 盡 量 放 大 好 了 , 其 他 看 不 順 眼 的 壞 習 慣 , 就 要 let go 。去 了 現 實 走 了 一 趟 , 比 以 前 清 醒 了 很 多 。 Soul mate ? 死 心 啦 , 還 是 去 別 處 找 吧 , 蘇 眉 就 大 把 你 食 !

 

又好似講得幾岩喎!各位姐妹要學嘢啦!咁當然...我都有排學啦!


沒有留言:

張貼留言