2006年11月27日 星期一

究竟係咩心態呢!轉季好似一定要勁買衫咁嘅!

唉!控制唔到自己呀!點算呀?咩都想買,邊有咁多錢呀!

呢兩個禮拜同沙律行街,呢樣又鍾意嗰樣又鍾意!雖然我哋好識周圍搵又平又靚嘅嘢買,而買嘅嘢全部都好夠精,不過就係咁買係咁買囉!真係衫褲鞋襪裙,我哋都有買呀!唔知以為d嘢唔洗錢添呀!但係講嚟講去...今年話最想買,一定要買嘅boots同黑色褸就依然未睇岩囉!吹脹呀!


7 則留言:

  1. 呵呵...女仔 $ 真係 易<握> lor!!!! 仲咩今年我要買既野同你要買既野都一樣既...? 我都係要買褸 + boot... 褸就買左啦....但差對boot 未買

    回覆刪除
  2. 算啦!我都買左對杏色boots同黑色褸囉~我已經跌左入陷阱啦!

    回覆刪除

  3. 咕嚕肉∞豬奶清 ~~你買到未算好囉,我重未買到,即係重要行街,唉!都唔知重會買幾多嘢添o家!
     


    Mei ~~其實唔止你同我,原來好多人都係,冬天係咁上下啦!

    回覆刪除
  4. ...........今年興..著褸咩..咁MAN..........

    回覆刪除
  5. Monkey ♥ ( * 3*) ♥ ~~凍就要著褸o家啦!唔興都要著咯!哈哈!

    回覆刪除
  6. 講起褸呢......... 我星期六都買左件褸...紫色褸.... 好驚....數埋我有4件紫褸....睇到都恐怖!

    回覆刪除

  7. Mei ~~超!你不嬲都係咁o家啦!我都見怪不怪啦!哈哈!

    回覆刪除