2006年11月4日 星期六

唉!大出血!

話說呢,我好鍾意Abercrombie呢個牌子o家,成日都會周圍去d出入口店搵,不過e+已經少咗好多地方有啦!又要堅又要平嘅真係幾難搵,你知啦,買開又平又靚嘅,要我去shop買貴嘅,好唔抵o家嘛!未買過平嘅就話啫!

前幾日,有間去開嘅出入口店打嚟,話番咗d A&F嘅長T同埋冷衫喎!咁我就去睇吓啦,其實都冇乜期望o家咋,因為近兩次去都好唔掂,不過又即管去吓囉!去到都冇乜靚嘢,唉!是旦攞咗件冷衫就諗住走喇!點知呢個時侯,眼尾突然見到d牛仔褲中,有個鹿仔牌,即係攞嚟睇啦,好靚喎!不過試完,係唔o岩著咯!由於佢哋嗰到嗰d係次貨,所以係冇第二個size,冇得買呢!正依依不捨嘅時候,唔忿氣去睇埋d扯布褲,哈哈!點知...咁就出事喇!

我有d咋型咁望住老板娘點解唔話我知,番咗咁多褲,我搵咗好耐o家啦!你知啦,買平嘢通常唔敢買褲,因為冇得試嘛!佢嗰到有得試o家,不過冇A&F d長褲賣,e+有喇~佢竟然唔話我知,太過份啦!老板娘解釋,因為d貨都係尋日番,佢都未得閒睇吓番咗d咩喎!好彩我睇到啫!

唔該,每個款每隻色都拎比我試哎!嘩!二百幾蚊條,抵到爆呀!條條我都鍾意,點算呢?結果我買咗4條褲,一條係迷彩嘅,一條卡奇色嘅,一條啡黑色嘅,同埋一條米色可以著番工嘅!重買咗一件冷衫同一件外套添,之後我重話埋志雄落嚟睇,佢都買咗兩條褲同一件T,結果買單~~多謝二千零八十蚊哎!

唉~~即係唔係話二千幾蚊好多呀!不過向出入口店買二千幾蚊,就真係好似誇張咗囉!重話今個月想節省d添!估唔到,只係放一放早就出事喇!第日都唔好立亂自己行街呀!哈哈哈!不過,我諗~~車!呢d嘢係鍾意嘅,遲早都會買o家啦!我不過係今次一次過買咗先之嘛,費事到時想買,搵唔番添!咁諗真係舒服好多!嘻嘻!


6 則留言:

  1. 我星期五個晚,又係大出血... 唉......

    回覆刪除
  2. Mei ~~不過算啦!換季係咁o家啦!但係今個月真係要忍吓手囉!除非...見到靚boots啦!

    回覆刪除
  3. Pucca ~~ 我近排去間鋪已經冇A&F d嘢賣啦!

    回覆刪除
  4. 咁你平時去開邊間出入口店?

    回覆刪除
  5. Pucca~~ 黃大仙囉! 向黃大仙消防局對面有間叫成衣店o家! 哎! 重有銅鑼灣三越後面嗰間西木都有!

    回覆刪除