2006年11月16日 星期四

嬲到我震呀!

星期二Ricky生日,我哋成班去咗卡拉OK同佢興祝,好開心呀!重玩到癲曬添,最緊要係見到佢都真係好開心囉!

點知星期三一起身,好唔舒服喎,咁我就打番公司同MK請假話遲D番啦!蝦!轉過頭佢就打番嚟喇,話Arthur話喎,叫我無論如何都要番去喎,咩叫做無論如何呢吓!算!到到差唔多12:00都係好唔舒服,咁我費事一陣打比MK佢又唔知點同Arthur講,所以我就直接打比Arthur喇!我同佢講“Arthur呀,唔好意思呀!我重好唔舒服,我下午都唔番啦!”佢話“但係Connie放假喎!”我話“咁又點呀!”佢話“咁Connie放假你都唔番嚟呀!”我話“但係我真係好唔舒服喎!”佢就話“咁你都唔係今日先知Connie放假嗰喎!”我話“但係我e+發緊燒喎!”佢話“咁你咁講我冇嘢講啦!”我話“吓!”佢話“咁就咁啦!”我開始有d火火哋就答“係啦!就咁啦!”跟住佢竟然cut我線囉!

男人老狗佢竟然cut我線囉!都痴撚線o家!

我越諗就撚越興呀!佢老味哎!係未傻o家!做到Manager係未都唔撚識分,咩叫做Annual Leave咩叫做Sick Leave呀!咩叫做我唔係今日先知Connie放假啫!唔通我問你“哎!Arthur我下個禮拜一可唔可以請病假呀?”咁呀?唔好癲啦!況且呀!佢哋之前都打到嚟話無論如何要番去呀!我自己更係衡量過,真係有咁嘅需要,我先會咁大膽請假啦!佢都戇狗o家!死肥狗!

跟住星期四朝早,起身重見有d病病哋,加上又燥燥哋,再打比Bonnie請埋上午假囉!Bonnie問我洗唔洗轉比佢哋聽呀!我即刻話唔洗呀!唔撚想聽到佢把聲呀!最搞笑係我亞媽話,橫掂都係咯,請多日假啦!哈哈!

番緊公司嗰陣,沙律同志雄都打比我,我同佢哋講我已經帶住戰鬥格番去o家啦!如果佢野親我,我實

佢o家!死肥狗!番噃入你間狗屋啦!死門口狗!剩係識得向HR惡!挑!我真係預咗博抄o家!佢老味!點知番到去只係亙相閪面啫!而MK就好八咁走出嚟,問尋日我點同佢講,點解佢咁嬲咁cut線!哼!剩係佢識嬲呀!我重嬲呀!

 


2 則留言:

  1. 唔通病仲要死返去咩... sick leave呀...預計到架...short short 地...   設計對白: 而家我PEGGY 姐嬲嬲地呀, 唔係病病地..發緊脾四呀!! 上午唔返呀!!!!!!!

    回覆刪除
  2. Mei ~~yeah yeah yeah!講得好呀!

    回覆刪除