2006年11月6日 星期一

眼澀到爆!

好眼訓,真係好眼訓呀!

話說星期六9點幾就起咗身,唉!咁我就打比沙律問佢去唔去睇褲啦,點知佢話都係唔去啦喎!我哋咁樣一傾就傾到成1點,佢都放工喇,咁我哋就約咗一齊去做facial啦,之後再去Silver Cafe到整番個Tea,點知臨入去Silver Cafe之前,佢突然間話不如去隔離間唔知博愛定仁濟嘅中醫診所到睇個醫生先喎!入到去,了解過收費又一d都唔貴喎,診金40加埋兩日藥都係120蚊,如果要藥粉就130蚊!我諗諗吓,橫掂都係喇,我都睇啦!因為個肚又開始有dd痛啦!哎!個醫生都講得幾ok喎,起碼我明曬自己係咩事,唔會好似上次嗰個咁,講埋d咩邪風嗰d咁嘅嘢先啦 !不過如果佢講番國語會更加好囉同埋呢d政府嘢,又唔會勁叫你睇多幾次,同埋食多幾次藥呢!嗰晚我開始食第一次藥粉,心諗肯定我難食,因為我不嬲都唔驚飲苦茶,所以如果有人幫我煎藥,你話幾好呢!同埋你知啦,如果d粉狀嘢,沖唔開都幾難頂o家嘛!但係結果原來一d都唔難飲o家,好似比平時苦d嘅五花茶咁o家咋!ok喎!

嗰晚番到屋企,屎忽痕,走去執起衣櫃上嚟!重要襯曬一套套,識我嘅朋友都知,我每次換衫前都起碼要望半粒鐘衣櫃o家!所以搞到成日遲到呀,又要搭的士呀咁囉!唔知以為我好多衫呀!其實只係好似有d人鍾意懶床咁囉,冇意思冇意義o家,不過係都要懶吓咁之嘛!人哋嗰d叫懶床,咁我諗我呢d叫懶望呱!當然懶床嗰part我都有啦吓!就係咁一執,我竟然執到4:30囉!好疲,訓覺!

星期日,唉!12點就醒咗喇,唔夠喉囉!成個下午就陪媽咪睇微笑Pasta,哈哈!我突登導佢睇o家!所以我由第一集開始,陪佢睇多次囉!到到夜晚就去咗赤柱,因為Fiona生日,我哋入去!嘩!好耐冇見大家囉,我對上一次出去已經係中秋啦,佢哋都好關心我,問吓我嘅病況...最驚喜嘅係,我第一次燒蕉囉,哎!都幾過癮喎!由於向沙灘燒,個feel真係好正!不過到我番屋企大洗嘅時候就真係好疲囉!事關d頭髮咁長有排洗,結果我都冇等個頭乾就訓咗啦!報時~~~係2:30am囉!

今朝重要番早,7點就起身啦!想死囉!志雄今日重要放假,重要去佢到食飯,冇得早d番屋企訓,真係擔心會忍唔住,冇啦啦訓著咗呀唉!重好緊張好心急想睇微笑Pasta大結局添o家!


1 則留言:

  1. 我慘慘呀!妳黎我日記睇啦!順便回應回應!Thx~

    回覆刪除