2006年11月4日 星期六

打回原型

媽咪終於都番嚟啦!有d唔慣添,你哋知啦!媽咪唔向到嗰陣冇皇管,鍾意點都得,夜訓又得,bebe又得,乜都得!e+終於打回原型啦!但係見到媽咪又好開心喎!尤其係收到手信嗰陣啦!哈哈!媽咪話佢上完玉龍雪山之後唔舒服,都冇乜心機買嘢,所以只係買咗唔係好多嘢番嚟,不過樣樣我都好鍾意喎!佢買咗粒銀鏈咀比我,都幾靚o家!另外重有一條天珠手繩,同埋我勁鍾意嘅雲南火腿比我!哈哈!我即刻向雪櫃攞罐啤酒出嚟,就係咁食啦!正到爆!呵呵呵!

最搞笑係睇佢哋影番嚟d相,有幾張係佢哋著住d民族服擺埋d難頂Pose,重要個個d腰包都著埋向入面又唔理喎,搞到個個肥到呢,哈哈哈!真係好醜樣呀!我笑到傻咗添呀!


2 則留言:

  1. 唔怪得你個日話睇微笑pasta 睇到5點啦...傻婆.... 就咁食雲南火腿好食架咩...我未試過....我最鍾意個雲南火腿煮娃娃菜...勁正.... 我阿爸阿媽上次去雲南都係影左好多嘔心相返黎..佢地以為自己拍古裝劇咁....擺哂pose...嚇死人....

    回覆刪除

  2. Mei ~~ 哈哈哈!真係好搞笑!話說我媽咪車衫好叻o家,佢後生嗰陣都有前科o家啦!佢試過車咗套古裝,跟住自己搵d珠珠串d頭飾嚟影相,不過話時話,我阿媽後生都幾靚o家,我覺得佢靚過陳寶珠添呀!

    回覆刪除