2006年12月11日 星期一

所以話大波都冇話一定好o家!

由於之前志雄幫豬豬搵咗架靚車,所以星期五晚佢就請曬我哋去大亞美食坊到食飯,話時話~~美食坊開咗咁耐,我都係第一次去,哈哈!不過唔係話賣花讚花香,真係堅好食!不枉我整親條腰都唔去睇醫生住,食咗先!嘻嘻!你知啦!豬豬請食飯真係冇幾何o家嘛!

星期六嗰日,條腰真係好痛,去完志雄屋企食飯後,佢就同咗我去睇醫生,之後因為阿珊生日,我哋又出噃銅鑼灣,去咗洪天明開嗰間嘢飲!咁當然見到有d旦散明星同DJ仔啦,又唔係未見過,都不值一提!但係李珊珊就真係唔提唔得喇!嘩!嘩!嘩!肥到呢!肥過豬豬呀!以前以為佢係上鏡肥情有可原啫,點知真人係咁恐怖o家!加上佢對嘢又大喎,直頭可以叫做大米人囉!唉!諗起都想笑呀!香港小姐喎!


5 則留言:

  1. 但有邊位男人吾喜歡大波嗎...........

    回覆刪除
  2. 大...最靚得幾年揨架渣...之後會墮0架...

    回覆刪除
  3. Monkey ♥ ( * 3*) ♥  ~~咁肥肥夠大啦,你鍾唔鍾意呀? 小Benben  ~~無錯無錯,最緊要係夠!哈哈哈!

    回覆刪除
  4. 0個度係叫"大亞味工房"呢....唔好再講錯喇....比人笑就唔好啦~~

    回覆刪除
  5. Princess Blythe ~~ 死八婆*&^%#@我夠知啦!唔洗講得咁長盡啫!ee....點解你都留言嘅?

    回覆刪除