2006年11月25日 星期六

閪面的日子

繼上一次一篇好多粗口嘅日誌之後,件事就更係未完啦!不過...大家又唔洗咁開心諗住有故仔聽!冇~~係冇乜野發生!只係我日日番去都閪佢面囉!唔係點啫?可以點啫?

尋日MK走出嚟同我講,話比佢疲!唉!我都同佢講,算罷啦!我e+都費撚事同佢講呀!簡直係浪費我d時間呀!同佢傾完唔洗做呀!一陣重搞到要OT添呀!邊個可憐呀!況且講嚟都冇用,次次一味得個講字,既然冇用嘅,唔撚講添呀!根本就多餘!冇锅嗰陣你同佢講,佢就覺得你搞事,到有锅嗰陣你同佢講,佢就扮從來都冇聽過,話你好豬用埋d低能方法解決問題!唉!費事講呀!無謂點醒佢呀!

到今日加班,Patrick走嗰陣問我“喂!你同Arthur做乜呀?點解佢寫到你咁嘅?”我嘆咗口氣話“唉!唔想講呀!”佢繼續問“搞咩呀你哋?”我伸咗個懶腰,再呼咗啖氣!“算啦!講嚟都冇用,唔講啦!”跟住佢就(好似)好無奈咁走咗喇!講真,唔通我數佢呀!有用咩!咁未重表現得我唔夠成熟,唔夠忠心,唔夠......況且講咗出嚟,唔通你會為咗我呢個小職員去鬧個Manager咩?未又係安撫我兩句就不了了之!超!唔洗啦!我都唔受呢套嘅!

跟住我同MK講,佢話“可能佢見你呢排唔開心呀!你都話好哎!有人關心吓!”但係我就答番佢囉“有用咩,幫唔到手嘅!總之人就係咁o家啦!我要d野你比到我嘅,有動力,人工作就自然積極o家啦!既然冇著數之餘重要阿支阿左,唔該曬囉!希望你都唔好對我有要求囉!”跟住MK話“某程度上你都可以咁講嘅”其實我聽得出MK係覺得我偏激咗嘅,不過sorry囉!我唔覺得我到呢個時候重需要扮野囉!句說話講比邊個聽都好啦!總有人明嘅!


6 則留言:

  1. 點解...好似...咁大件事咁既 ?

    回覆刪除
  2. 喂喂喂...咩寫到你咁呀??????

    回覆刪除
  3. ........無見一排...咁閪口閪面ge..........睇開d啦

    回覆刪除

  4. Mei ~~ 份Appraisal囉,正賤人!
     
    金三珣KT ~~係喎!真係無陰公呀!人哋本身咁開朗都搞得到我咁興,佢都厲害囉!

    回覆刪除
  5. 係喎!正仆街!

    回覆刪除