2008年12月27日 星期六

2008 Boxing Day

今朝都未訓醒已經聽到老公向到求救, 點解??? 事關佢嘔囉!!! 但係佢又趕住番學喎!! 所以我朦朦鬆鬆下, 都叫佢嗱嗱聲出門口啦, 等我訓醒我會抹o家啦!!!


結果, 唔記得幾點, 醒咗!! 望吓!! 邊有佢講得咁誇呀!! 唔理!! 出去Toliet攞咗個地拖同一支漂白水, 唔理事咁!! 唔知洗唔洗加水!! 就咁倒到一地都係漂白水, 攞個地拖 ~ 拖拖拖!!! 拖完... 唔知邊個盆用得浸地拖, 唔理啦!! 就咁搵花灑淋吓佢算啦!! 不過點都逃唔過要扭番乾佢o家!! 唉!! 成手都係漂白水, 激死我啦!! 人哋對手唔掂得呢d嘢o家嘛!! 用手套?? 都唔知邊對手套用得!! 唉~~~ 橫掂都係喇!! 洗埋個垃圾桶 (其實佢係嘔落垃圾桶個袋到, 個袋佢已經拎走咗喇!!) 同兩對拖鞋先!!


終於都可以坐低寫吓blog, 講吓尋晚個Boxing Day Party喇!! 其實呢個Party就好似中秋節嗰次咁, 係阿Dick公司個天台BBQ, 除咗我哋一班蛋散之外, 重有佢哋一班同事, 所以話BBQ, 其實根本埋唔到個爐囉!! 太多人啦!!! (不過其實就算埋到爐, 我又有幾何燒哎!! 哈哈!!!)


又估唔到, 今次都算幾齊人喎!! 連嘉儀同Fion都嚟埋, 哈哈!!! 癲曬!! 個個都癲曬!!!



如果未攞到相嘅朋友, 可以向呢到攞http://s304.photobucket.com/albums/nn173/sugarpinkpanther/2008%20Christmas/


點解癲曬?? 我估係因為買去d白酒唔夠飲囉, 紅酒又唔係個個飲, 結果最多人都溝啤酒 (包括我) 一溝未乃咗嘢囉!! 咁都未至於醉嘅, 不過就大家都High曬喇!! 哈哈!!! 但係好開心喎!! 大家攬頭攬髻, 疾頭疾勢!! 哈哈!!!


沒有留言:

張貼留言