2008年12月26日 星期五

2008 Christmas

難得今年聖誕節, 志雄有得放假陪我, 我哋一早起身就準備出去工展會行吓!! 食完嘢打比沙律, 原來Matthew前一晚飲大咗, 頭痛喎!! 咁算啦, 唯有我哋兩公婆自己去啦!!


買飛嗰陣, 我望入去展場, ee~~ 好似見到阿 T 喎!! 志雄話唔係呀!! 雖然知阿 T 向入面開檔, 但係都冇理由咁都比我見到o家!! 哈哈!! 我話咁一陣我哋入到去, 見到佢時睇吓佢係唔係戴白色帽哎!! 點知入去冇幾耐就見到佢間鋪, Yeah~~~ 真係比我估中咗, 真係佢嚟o家!! 佢重同我哋講, 如果一陣想bebe記得過去搵佢添!!


嘩!! 原來工展會都幾多嘢行嗰喎!! 不過為咗今晚重約咗班嘩鬼食飯, 費事一揪二lun, 所以我一樣嘢都冇買呀!! 唉~~ 其實d零食平嗰少少, 都費事拎呀!! 行行吓, 重撞見姑姐同表哥表姐一家添!! 估唔到咁大個場都竟然撞得到喎!! 哈哈~~


差唔多行咗3個幾鐘, 終於都行曬啦!! 搵阿 T 吹陣be番be就走喇!! 臨走阿 T 重送咗支擴鞋器比我, 話係聖誕禮物添, 好開心呀!! 因為見個擴鞋器又真係幾棧鬼囉, 重有d粒粒比你拮向比如腳指尾位, 或者有d人著得高跟鞋多, 腳指公下面舊骨未會頂起咗嘢, 咁你就可以特別整鬆d嗰部份d皮, 咁新鞋都唔會腳痛啦!! 哈哈!!!


夜晚, 同沙律, Matthew, 羅倫斯, Leo, Mike, Fiona去食煲仔飯, 正正正!!! 重笑到我傻添!!!


沒有留言:

張貼留言