2008年12月25日 星期四

2008 平安夜

今年聖誕, 原本一心諗住去肥明個生日party, 所以都諗特別諗其他節目, 點知... 肥明嗰邊唔ok, 我哋又冇刻意諗呀!! 反正, 有老公陪住, 我哋幾時都咁開心!! 嘻嘻~~


24號晚, 原先我哋諗住靜靜哋過吓二人世界, 食完聖誕大餐就去影吓燈飾咁嘅!! 不過我哋又冇訂到位, 去邊到食玩呢?? 哎!! 志雄突然諗起之前一日, 我哋經過朗豪坊, 見到對面有間嘢, 細細哋但係好多人喎!! 唔正又冇理由咁多人啫, 嗰到好似重有聖誕大餐食o家!! 一於落去睇吓啦!!! 點知... 嗰位小姐話要等到10:30先有位喎, (當時都9:30o家啦!!) 但係10:30半後有7折!! 望吓個價錢, 百幾蚊個聖誕大餐, 重要有7折未好撚抵, 一於就等佢啦!!


之後我哋就上咗朗豪坊上面影相先啦!!



睇吓睇吓!! 我重同我嗰兩個比巫婆變咗做化石嘅父王母后相認番添!! 我都話我係公主嚟o家啦!! 哈哈!!! 終於有相全家福啦!! 哈哈哈哈~~~


影完一輪, 又be咗兩be, 咁又話夠鐘喇!! 嘩!! 一10:30, 門口最少有6 pairs向到等緊, 不過好快就入得喇!! 呵呵呵~~ 頭盤有4個choice, 餐湯有4個choice, 主菜有唔記得6個定8個choice, 甜品又有4個choice!!



結果, 我頭盆要咗個風乾火腿配露筍, 志雄就要咗個火雞沙律.



餐湯 ~ 我記得好似有雜菜湯, 龍蝦湯, 白湯同唔知乜Q魚翅雞湯咁上下, 不過我哋最後都係選番雜菜湯, 夠穩陣嘛!! 哈哈!!! 睇吓嗰兩件蒜容包細件到~~ 但係好好味....真係好好味o家!! 如果唔係重要食塊扒, 真係想問佢要多兩件呀!! 哈哈!!!



主角終於出場啦!! 5成熟西冷, 好夠香, 志雄都話煎得幾香, 可惜我食到一半, 已經唔夠力咬啦!! 比埋志雄食, 但係佢話佢嗰件冇我嗰件煎得咁香, 但係林好多囉!! 算啦!! 節目食嘢, 係有d參差o家啦!! 睇開d啦!!!



好!! 到甜品喇!! 其實我本人就麻麻哋甜品嘅, 但係呢個唔知咩咩蘋果卷, 嘩!! 好味到呢!! 又熱辣辣喎!! 我一放入口, 即刻碌大對眼望住志雄, unbilibulu囉!! 志雄即刻試吓, 佢都話好好味!!



不過比起蘋果卷, 佢好似更欣賞佢自己嗰份士多啤梨奶凍多d, 但係我就麻麻個士多啤梨甜咗d囉!!



最後係我杯餐飲 -- 係忌廉朱古力特飲!!! 味道其實同我哋平時沖粉飲嗰隻, 有綿花糖向入面嗰隻朱古力一樣味, 不過我想講嘅唔係呢樣, 而係當你諗住百幾蚊個餐, 重要有7折, 重有咁多選擇, 節日d水準重可以攞到85分樓上嘅時候, 當侍應問飲咩餐飲時, 重好殷勤咁介紹佢哋今日除咗coffee or tea之外, 呢個忌廉朱古力特飲都係免費o家!! 要唔要試吓呀!! 去邊到搵呀?!


唉!! 當影完呢杯特飲之後, 惡號就響起啦!! 部相機顯示“記憶體不足”, 我先記得我前幾日攞咗入面張Memory Card出嚟upload相囉, 志雄又唔知喎!! 唉~~ 咁點呀!!! 兩條友唯有買咗兩支酒, 打渡回府囉!!


1 則留言:

  1. xyz , xyz資訊工坊 竹 xyz軟體王 推 xyz軟體補給站 推推 xyz軟體之家 王 xyz軟體 詞 xyz遊戲 昂 xyz軟體銀行 人 xyz大補帖 ghijjk 大補帖 jhk 軟體急先鋒 , xyz , xyz , xyz , XYZ ,

    回覆刪除