2008年12月28日 星期日

懶人的指甲


呢張係我上次見到阿珊d指甲之後, 自己番屋企整嘅, 都ok哎!! 哈哈!! 最搞笑係, 竟然有個人同我講, 話佢上次都整咗d個款, 重要同我一模一樣, 問我係未睇唔知知雜誌整嘅!! Sorry囉!! 點一模一樣法呀!! 我都係望過吓阿珊隻手, 番屋企亂嚟咋喎!! 唔通我真係有天份到咁?!



之後波波指甲開始生長, 但我又懶喎!! 所以就咁向上面加咗d指甲油, 點知公司個秘書冇啦啦走出嚟, 話... 哎呀~~ 你個指甲好靚呀!! (堅定流呀?!) 本來諗住聖誕前整一整佢嘅, 不過真係節目接二連三, 所以到最後都係就咁就算啦!! 話時話, 原來向gel甲上面油嘅指甲油係好襟o家!!


沒有留言:

張貼留言