2009年1月1日 星期四

2009 Happy New Year~~~

各位Happy New Year呀!!! 尋晚去咗邊到倒數咁呢???



我哋尋晚就去咗Leo公司開Party, 嘻嘻!! 睇唔睇到呢張相呀? 其實嗰晚原先有一大包呢d飾物, 同bb之類嘅嘢, 不過因為有小朋友在場嘅關係, 好快.... 大部份嘅玩具已經爛曬, 哈哈!! 沙律見我係咁望住個皇冠, 就嗱嗱聲叫我影張相喇!! 小花公主同肥咗嘅禮服蒙面俠呀!! 哈哈哈哈~~~


不過倒數完, 我就同志雄&Emily落咗街食嘢喇!! 一嚟志雄個胃又唔係好舒服啦! 二嚟Emily又岩岩放工 (好彩佢趕得切嚟倒數!!) 三嚟d到會都凍曬, 我咁yim jim, 根本唔會食到囉!! 食完嘢, 上番去冇耐, 志雄就話都係頂唔住啦, 要走啦!! 唉!! 搞到冇得去之後個Party添!! 嘻嘻!! 不過算啦!! 反正都係諗住應吓節啫!!


一路行, 封曬路!! 沿途都冇的士!! 志雄話佢好肚痛, 個胃又好凍!! 雖然我唔明佢講咩, 個胃點樣凍, 但係睇到佢真係幾唔舒服囉!! 咁我就說服佢, 不如去買支藥油, 番屋企我幫佢搽吓, 應該會好d家!! 本來佢好憎藥油味嘅, 但到咗呢個時候, 都唯有聽話咩方法都要試吓啦!!


繼續行, 行到加連威, 都封咗路!! 但係竟然點幾喇, 重有舖頭未關都不特止, 重要係大閘蟹舖囉!! 乜會有人夜媽媽點幾兩點買大閘蟹o家咩?? 記得志雄有一次話食完大閘蟹, 都有試過話唔知肚定胃凍咁o家!! 結果又係夜媽媽唔知去邊到搵薑茶, 最後買咗意羅搞掂!! 當我哋正好出奇咁望住間大閘蟹舖, 突然比我哋見到, 有薑汁賣囉!! 唔好理啦!! 嗱嗱聲買定兩支看吓門口, 睇吓幫唔幫到佢!! 我估都有d用呱!!


結果番到去幫佢搽完油, 我就頂唔順訓咗喇!! 我呢個老婆真係冇用呀!! 老公病咗, 我幫唔到手都不特止, 重竟然自己訓著先!! 哈哈!! 不過, 我第二朝問佢有冇好d, 佢話飲咗d薑水好好多, 重話搽油都真係有d幫助, 咁我諗咁衰唔曬呱!! 嘻嘻!!!


 


沒有留言:

張貼留言