2008年8月20日 星期三

我的開心果朱古力蛋糕

話說我公司搞咗個學整蛋糕嘅活動, 有兩款蛋糕比我哋選, 但係要抽籤中咗先有得去o家!! 又咁好彩比我抽到, 我想學嘅開心果朱古力蛋糕喎!! 所以我哋尋晚放咗工就滾水6腳咁碌落旺角喇!!


好好玩呀!! 尤其係整個朱古力邊嘅時候, 雖然好簡單, 但係個滿足感好大喎! 下次食蛋糕見到, 都可以懶叻咁同人講, 呢個我都識呀! 哈哈!! 至於其他過程呢, 雖然就唔係話教得好detail, 叫我整番出嚟可能都重係有d難度, 不過有得玩, 有得食, 又有餐威, 最重要係唔洗錢嘛! 重想點呀?! 嘻嘻!!!


番到屋企, 同老公即刻開餐試吓個製成品先, 嘻嘻!! 老公話好好味呀! 又唔太甜! 聽到我勁開心添!! 不過我就麻麻地佢個杏仁餅底囉!! 我重特登留起一舊, 等我聽日番外家, 可以帶番去比媽咪試吓添!! 嘻嘻!!!


好!! 比大家睇吓d相啦!!!


   睇吓我幾賢良淑德!! 嘻嘻!!!


   睇吓!! 我整咗朵小花呀!!!


   側邊d朱古力原來好易整o家咋!!


   睇吓我哋幾開心!! 


 


2 則留言:

  1. 你真係一個好既 太太啦...
    嘩哈哈哈
    [版主回覆08/21/2008 15:08:00]哈哈!! 咁都比你釋穿咗添!! 事實呢d嘢, 真係好難去掩飾o家!! 呵呵!!

    回覆刪除
  2. 個蛋糕洗唔洗靚成咁呀!!
    [版主回覆08/21/2008 15:06:00]要o家!! 要襯番個人o家嘛!! 哈哈!!!

    回覆刪除