2008年8月15日 星期五

比莎姨笑死我啦!!!

呢排番工真係好忙, 又要上facebook古惑仔online升級, 又要睇吓d人有咩update, 又要msn, 又要上網睇奧運, 又要睇吓馬仔有冇upload咩新圖, 又要上tvb.com睇家好預告同佢哋d blog, 搞到d台劇都追唔切!!

 

講開家好個blog, 初初睇真係覺得好無聊囉!! 每日做完一集之後, 佢哋都扮曬真係有呢個人咁, 向上面寫blog, 又真係有人回應嗰下先好笑哎嘛!! 但係睇睇吓, 有時佢哋講d嘢都幾好笑o家!! 尤其係Sa姨呀, 事關之前一晚睇完佢比人屌, 比人打, 再睇佢d心聲, 真係想笑出嚟!!

 

以下係佢今日寫嘅blog, 有一句跳跳跳, 跳死咗, 真係笑到我呢!! 嘻嘻!!!

 

 



網誌日期: 2008-08-14

今日想同大家分享一個故事:白雪公主喺一個富裕嘅城市入面一個唔係咁富裕嘅家庭出世。皇后死得早,好彩父王同姐姐都好錫佢,童年生活幾愉快。大個左之後,佢試過幾次遇人不淑,最後終於搵到一個深愛嘅王子,為咗佢,白雪公主甘心離開自己嘅家人,去到陌生嘅歐洲小城生活。


白雪公主同王子生左個女,每日嘅生活,除左湊女之外,就係幫老公手打理小生意。好快過左十幾年,白雪公主個女亭亭玉立,生意亦都越做越大。本來白雪公主覺得上天對自己都算係咁,點知有一日返到屋企,見到個後生女,不過佢唔係白雪公主個女,而係王子嘅情婦!


白雪公主心都碎埋,唯有返番去老家啦。白雪公主同屋企人十幾年冇見,感情有啲生疏;同班姨甥仔女都唔係咁夾,佢地仲成日頂撞白雪公主…不過白雪公主覺得一家人唔應該咁計較,諗住「以德報怨」,對佢地多啲關懷。點知佢地以為白雪公主出賣佢地,父王嬲到成個湯殼扑落白雪公主個頭度,白雪公主姐姐仲鬧足白雪公主成餐飯…


咩話?你地覺得個故仔熟口熟面?梗係啦,「白雪公主」咪即係我鍾笑莎囉!


點解我要寫呢個故仔?唔通一把年紀仲幻想自己係白雪公主?


錯錯錯!我咁寫係為左提醒自己,而家普遍流傳嘅《白雪公主》,只不過係呃細路嘅故仔!話白雪公主「以德報怨」,同王子結婚之後,原諒左害佢嘅繼母,只不過係格林兄弟為左提高銷量,足足改左七次嘅版本!


喺初版格林童話入面,白雪公主邀請繼母參加佢同王子嘅婚禮,特登準備左一對燒紅左嘅鐵鞋,逼佢繼母著,熱到佢繼母係咁跳跳跳–跳死左!


證明喺童話入面嘅人物都唔會以德報怨,何況係現實世界?


我今次係自己攞嚟衰,抵死嘅!


所以只此一次,下不為例。


沒有留言:

張貼留言