2008年8月11日 星期一

變咗爛面妹

今日要去打斑, 所以尋晚我就番咗媽咪到訓, 屋企真係好舒服, 個個都就曬我, 哈哈!! 我重買曬薯片番去, 同媽咪煲多次開幕式添!! Yeah!!!


今朝一早起身, 媽咪就陪我去醫院辦入院手續, 唔好聽到入院手續諗到咁大件事, 衫都唔洗換嘅, 循例嘅啫!! 跟住就要量血壓, 探熱啦!! 之後護士就比咗支藥膏我, 叫我塗向要打斑嘅地方, 我諗咗一陣, 究竟點好呢, 一次過定整住少少先好呢?! 望吓其他人, 嘩!! 有d好豪情喎!! 成塊面整曬, 半邊面胎痣, 真係想問吓! 小姐, 其實你整過未o家!! 洗唔洗咁勇呀!! 最後我都係決定整咗一邊面嘅權骨位先, 試試佢個效果先嘛!!


塗完嗰支藥膏一陣, 我塊面已經麻痺咗啦!! 向呢個時候, 媽咪就話要去做義工走先喇!! 嗰時先差唔多1點, 但係醫生要2點先番!! 好啦! 咁我就睇下雜誌啦!! 到2點護士又話, 醫生做緊手術要晚少少先番, 等到2:30終於有得整, 我重要係第一個整添!! 過程一d都唔痛, 好似比針細細力拮拮吓咁! 到整完都唔洗3分鐘!! 請留意, 即係大概2:33分咁上下啦!!


我坐向出面等攞假紙同藥單, 好彩e度有奧運跳水睇, 都冇咁悶!! 向呢個時侯, 可怕嘅事就發生啦!! d麻醉藥過啦!! 呀~~~ 如果唔係有咁多人向到, 我一定大嗌囉!! 呀~~~~ 感覺好似比人用漒水淋咁囉!! (當然我未試過啦!! 幻想吓啫!!!) 我即刻打比媽咪, 因為媽咪都打過斑嘛, 佢有經驗啦!! 佢話係好痛, 正常o家!! 不過到我走嗰陣就唔痛o家啦!!


結果, 真係過咗一陣就唔痛喇!! 但係點解重未走得o家!! 唔多對路喎!! 原來係因為佢哋醫院, 個電腦壞Q咗!! 搞到我成4點幾先攞到藥單, 去到藥房重要排, 結果成5點先走得呀!! 都唔知有冇搞錯o家!!! 搞少少嘢啫, 搞咗成日囉!!!


唉!! e+變咗個爛面妹啦!! 不過起碼都要整多兩次!! 塊面有排爛添!!!



沒有留言:

張貼留言