2008年8月8日 星期五

中國人的驕傲

今日4點幾, Yumi去完bank番嚟, 話地鐵比人放咗d不明物品, 搞到封曬Sogo嗰邊! 到到我放工, 好似都未開番, 本來以為冇乜影響啫, 我都唔係搭地鐵, 點知.... 嘩!! 塞車塞到爆囉!! 搞到我幾驚趕唔切8點番到屋企, 睇奧運開幕式呀!! 好彩志雄早番, 幫我買曬麵包同啤酒薯片, 我哋先可以岩岩趕得切8點番到屋企咋!!


講番個開幕式, 真係... 真係... 真係好好睇呀!! 尤其係一開始, 倒數嗰個環節, 嘩!! 實在係太勁啦!! 好震撼呀!!! 真係人多先有咁嘅效果, 咁要佢哋勁齊呢!! 真係威到盡呀!!!


另外, 其實其他好多我都好鍾意, 好似造紙嗰part哎, 由假變真嘅好似聖旨嗰卷嘢, 我嘩咗出嚟囉!! 重有閃曬燈嘅5環, 懶洋洋咁升起,真係好靚呀!! 再嘩!!! 重有28個腳印嗰part, 我心諗.... 哎! 咁都比佢哋諗得到!! 真係有心思呀!!! 重有唱主題曲嗰part, 嗰個地球, d人係咁向個地球到行, 正呀!!! 重有耍太極嗰part, d人圍個圓, 圓到呢!! 重有1000個小朋友嘅笑面嗰把傘呢!! 有意義到呢!!! 嘻嘻! 真係數唔曬呀!! 重之part part我都鍾意啦!!


哎!! 唔記得講, 升國旗時唱歌嗰個小妹妹好靚女呀!! 雖然知佢係咪咀, 但係都要讚一讚!! 睇到咁精彩嘅表演, 升國旗時我真係好感動呀! 亦好以身為一個中國人為傲!!! 加油呀!! 中國隊!!!




沒有留言:

張貼留言