2008年9月5日 星期五

終於都搬咗番back office啦~~

尋日, 我哋終於都搬番北角back office啦! 臨走就當然要向WTC影吓相啦!! 都幾好笑嘅...



好喇!! WTC再見啦!! 33樓bye bye啦!!



之後我哋成班就去咗食buffet喇!! 佢哋班傻婆, 當然唔會放過任何低能嘅機會啦!! 竟然搵d朱古力畫公仔, 哈哈!! 重係咁影相添!! 真係唔知好嬲定好笑呀!! 嗰隻咁嘅蝨乸究竟重要跟我哋幾耐呀! 哈哈~~



食完buffet, Angie比我哋行一陣先番北角office, 我哋呢... 就番番去世貿打機, 哈哈!! 好似都係離不開WTC咁嘅, 早知就唔攞袋住啦!! 嘻嘻! 懶得我哎!! 話打機啫, 其實我又邊識打哎!! 都係玩吓d低能games.....



唉!! 又係時侯番北角啦!! 上到去... 公司真係好大嘅, 不過就靜到仆街囉!! 我坐個位重要比成班admin圍撚住, 想上吓網都有困難, 唉!! 呢兩個月點捱呀!! 快d到11月啦~~


不過, 今日乜都冇做過, 剩係拾吓嘢咁啦!! 跟住又去番6號房, 搵其他流落back office嘅孤兒仔吹水啦!! 哈哈!! 我哋又係繼續笑笑笑, 好似成間公司, 我哋最噪添!! 就係咁玩吓拾吓... 結果連放工都唔記得, 我成7點先走呀!! 哈~~


沒有留言:

張貼留言