2007年2月26日 星期一

NDSL

年初三嗰日悶悶地,同志雄出去join沙律同阿Dick,點知買唔到飛睇戲都不特止,重比沙律呢隻小妖精道咗買咗部NDSL,嘻嘻!其實都唔係話道嘅,根本我自己都想買,重買咗部PSP比Jofee添!呀!大出血呀!

不過,真係好好玩囉!我玩到癲咗,周圍叫人買!哈哈!真係好好玩o家,好夠低能囉,連我哋呢d打機白痴都識玩!搞到我行街又玩,訓覺又玩,重之機不離手啦!癲咗,真係癲咗!

你哋都快d買啦!!!


5 則留言:

  1. 恭喜發財~我應該會買PSP~

    回覆刪除
  2. 我 覺 得 你 都 道 緊 我 買囉 !!

    回覆刪除
  3. 小Benben ~~男仔更係買PSP好d啦!佢多d Action Game玩哎嘛!不過比我就唔識玩啦! Mei ~~係呀!我知你實睇哎嘛!買啦,買啦!

    回覆刪除
  4. 衰 婆 , 我 覺 得 下 星 期 一 你 會 見 到 我 部 機 囉 ! 

    回覆刪除

  5. Mei ~~ 你先係衰婆囉!好似重未見你部機喎!比d速度大家睇吓啦!

    回覆刪除