2007年2月3日 星期六

忙到癲咗!乜真係咁煩家咩!

呢排真係忙到癲!忙咩?公司又忙啦!大陸d人趕住番鄉下過年嘛!乜都要快手d!跟住就係要周圍睇場啦!哎!唔記得話比大家聽,日子已經定咗喇!係08年1月22號!嘩!原來搵埸都真係幾煩o家!原先我哋一心係諗住擺九龍灣君豪會嘅!點知之前時間突然變咗,又驚冇位,未要周圍睇定囉!d人又講到擺酒樓幾平幾平,我哋未又search吓囉!但係唔係囉,基本上同擺酒店唔差得好遠,咁一世人一次,最好更係唔好擺酒樓啦!洲際嗰d咁貴就擺唔起家啦!就諗住睇吓d次一級家啦!點知一係就冇位,一係就因為我哋擺得唔夠多圍數,擺唔到宴會廳,再唔係就樓底勁矮!唉!

睇咗一個禮拜場,有兩個選擇,第一個都係君豪會!佢個埸真係幾得家,又有落地玻璃睇維港景,不過...向九龍灣展貿,周圍乜都冇,d老人家去會麻煩d,而且最搞笑嘅就係...佢送一晚酒店房,但係係黃埔海逸囉!大家諗吓我哋飲到大曬,重要拾番d衫搭的士過黃埔都幾係嘢!

所以結果,我哋尋日終於決定咗...擺富豪香港,雖然個埸就唔係好大,不過我鍾意佢有自成一角嘅感覺!反正我哋都擺得唔多圍,ok啦!菜單尋日都決定咗喇!都幾Oo家!哈哈!


4 則留言:

  1.  衰婆, 原來我miss左呢一篇...梗係睇唔到你1月22號擺酒啦... 好開心, 好開心呀 !!!!哈哈

    回覆刪除
  2. Mei ~~ee....唔准笑人o家!

    回覆刪除
  3. 人地"鄧"你高興嘛~~  

    回覆刪除