2007年2月10日 星期六

多謝曬Day Day!


我有個chat fd~~佢叫D@Y,我哋識咗7年o家啦!佢好似話係個中日混血,電腦都OK叻,重識畫公仔添!我識玩msn都係佢哋嗰期d chat fd教我嘅!係唔係佢~~我都唔係好記得啦!不過e+我都係得番三兩個chat fd係有繼續keep contact嘅咋!我同D@Y見過3次面到!可能係因為佢同我一樣大,比較好傾d啦,而且佢低低能能都幾得意嘅!但係e+都少咗聯絡啦,始終大家都各有各忙嘛,只係間唔中email吓囉!

今次,我就係睇中咗佢畫公仔有一手,叫佢幫我畫幅唐老鴨同傻豹女結婚嘅圖,點知佢就鬼死咁醒,一估就估到我要黎結婚用!初時我都唔知佢肯唔肯o家,因為佢成日都好忙o家!但係當佢一知我係用黎做結婚Logo嘅,就即刻上Google幫我搵公仔,同埋畫埋佢哋向一齊,佢話驚Dum Dum吓唔記得喎,又話當係比我同我honey嘅結婚禮物,佢重要整完先去Lunch呀,又話差d餓死佢又剩,真係唔話得呀!所以話呢,邊個話chat fd一定係衰人o家!有時真係好過自己d fd呀!

Thank you呀D@Y


2 則留言: