2007年3月8日 星期四

唔知係睇化定心淡呢?

呢排日日返工都好似受罪咁,唔係有d咩事,不過就好冇mood囉!肥狗黑人憎就更o家啦!其他都冇乜嘢啦!但係就硬係唔開心囉!覺得好悶,個氣氛又淹悶!?咁樣持續落去都唔係辦法

先日攞日病假,好似過五關斬六將咁,洗唔洗呀!嬲嬲地send咗兩份CV出去,點知尋日已經有電話打黎約Interview啦喎!嘩!有冇咁快呀!唔通出面真係咁好景,不過唔理啦,都諗住走啦!都係時候走啦!如果e+唔走,就要等到結完婚先走得家啦!唔係嘅話,邊間公司比你番得兩三個月工,就請假結婚渡蜜月呀!

我已經同Michelle講咗啦!雖然唔係話正式辭職,但係講咗比佢聽,等佢有個心理準備嘛,話曬我一走,最受影響就係佢啦!佢??更係唔想我走啦!都係講埋嗰d,比多d時間睇吓先啦!跟住落黎我哋有d咩發展,又可以學到好多嘢!又點又點啦!我心諗~~e+都做到PK啦!重學?!你估我真係上進小寶寶呀!但最後我都係同佢講,星期一份工我就見硬o家啦!得就唔洗講啦!唔得就做住搵啦!咁向我搵到之前,我會再試吓O唔OK囉!不過就算我e+唔走,出年我都走o家啦!

其實呢間公司真係唔差,e+我做過咗3年,重有17日大假添,人工都ok喎!d同事都好好,有咩就鬧曬出黎,唔會玩陰濕嘢嘅!不過我就係同個HR Manager唔啱囉!咁唔啱就咩都有問題o家啦!唉!e+都唔諗啦!橫掂有份工向身,慢慢搵啦!唯有係咁啦!


2 則留言:

  1. 唔怪得你病到死死下都唔走............ 點解...點解...我唔覺得你有d野架...點解 ~~~~~~~~~~~~~~~~~ 我想問下....個個 """佢""" 係邊個呀??? 你講真架...真係會走呀???

    回覆刪除
  2. 咩邊個佢呀?Michelle? 我諗我會囉!好悶呀!我諗住比半年時間自己,搵一份我鍾意嘅 (中環) 工先走,你知啦!搵工唔難,搵份自己滿意嘅都真係唔易囉!不過如果半年都搵唔到嘅話,我諗我都會走 (e+係咁plan啫) , 搵住份Part-time/Contract先,結完婚索性搵九龍工囉!

    回覆刪除