2007年2月21日 星期三

傻佬D@Y之回覆

Morning Peggy!

放心,今次之後一定唔會再寫錯架喇~kakaka~在下會好好記住~~

我去左妳個 blog
度睇喇!好有趣呢~唔係話好似漫畫咁有娛樂性,而係指 d
生活點滴平時好似好普通咁但係加埋就變得好豐富~(事實上在下
e+ 仲睇
緊妳之前果 d)!

但係唔知點解想回下妳佢都 404 error 我.....
是但啦,係度 re 妳喇,其實....
妳記錯左啦,在下 100%
中國人啦,係阿媽係日本華僑之嘛!同埋 msn 好似
係果期 d chat
友教既之嘛~我當時都係岩岩玩冇耐咋~妳唔記得咩?妳早開

chat room(妳果間係:Help!! 好悶~救命呀!<--
咁上下~) 過我架嘛~

至於果幅傻豹妹 +
唐老鴨唔係好難畫啦!唔使咁客氣嘛........ 果時係因為 OT

勁得滯未食 lunch 先 wing wing 下~唔使咁內疚下 fa
..... 都唔關妳幅野事~
係我 boss 有虐待狂嗟~

至於儲 $$$ 呀..... 其實都係想首期+裝修+家具+旅行....
等等一計好似好多咁,
廢事結完個婚就要日日上天台食風先咁安排啦~sigh~~ 係 hk
結婚真係難....
所以其實幾羨慕妳架都!

同女友傾過下喇~佢話係就遲少少結~咁在下都贊成既,走就實走唔甩,準備多
d 會好 d 既~同埋放心啦!在下唔會要佢等太耐啦!

好啦~傾到哩度先遲 d 再傾過啦!等陣連今日都 OT
就死得人多啦!
祝妳有個甜蜜開心既情人節啦!Keep in touch!!!

take care!
Best Regards


D@y

沒有留言:

張貼留言