2007年2月17日 星期六

續漸發達又得~立即發達亦得~~得咗!小花公主恭祝大家發財!

又一年啦!今日重係我個好朋友Hedy生日添!首先向到祝佢生日快樂先!

我屋企年三十晚好多得意嘢o家,又要拜神,又要包水餃,總要同媽咪叩頭....,但係外嫁女年三十晚係唔番得屋企o家,話唔好嗰喎!所以今年係我最後一年向屋企過嘅年三十晚啦!

年年年三十晚,我都會出去行花市o家!但係媽咪話要等大家都有個美好回憶,今年唔好出街啦!所以我就向屋企啦!封吓利事呀,包吓水餃....重有最緊要嘅係等舅舅、豬豬同沙律嚟拜年!哈哈哈!等緊舅舅封利事呀!

哎!向到同大家拜個年先!祝大家

財源廣進,身體健康啦!


沒有留言:

張貼留言