2007年1月21日 星期日

整直咗條腰骨,好唔慣呀!

上個禮拜去咗整直條腰骨,嘩!好神奇呀!唔係自己親身整過,我都唔信呀!

由於我不嬲都寒背,個背脊有舊嘢高咗出嚟,個背感覺好厚囉!嘩!點知佢幫我按番入去不特止,重拉番少少個雞翼骨出嚟!勁呀!成個背脊薄曬囉!哈哈哈!勁開心!

點知...第二日~~雖然整直咗,不過都要自己keep住姿勢好,先唔會又變番型,所以就要成日保持住好好嘅姿勢,咁更係唔慣啦!又唔Q得腳,搞到好似個機械人咁!個人硬曬,又累又痛!個舊肌肉直頭好似比火燒咁,Cliff今次直係要讚吓,佢好好呀,同我換咗個椅墊,重震添呀!放工拿拿聲番屋企,沖完涼,餐飯都差d想釣住咁食呀!食完飯即係拍咗粒安眠藥,餅呀!太辛苦啦!

呢幾日,好好多啦!不過都係未係好慣囉!有時搭車搭得耐,會有d想嘔囉!嘻嘻!希望我keep到啦!


6 則留言:

  1. 腰骨直返...咁妳咪高咗囉??

    回覆刪除
  2. 小Benben ~~感覺上都有d家

    回覆刪除
  3. 可唔可以俾醫師個資料嚟 ~我老婆都想整整~

    回覆刪除
  4. 小Benben ~~你老婆想整乜先,基本上我覺得佢d價錢都合理嘅,比喻廋面呀,腰骨呀都ok,睇吓你想整乜囉!如果你真係有興趣我想你攞張卡片哎!

    回覆刪除
  5. 我都有寒背...物可以醫得番架咩......去邊到醫...請問........

    回覆刪除
  6. 各位等吓!等我攞張卡片先!

    回覆刪除