2006年10月9日 星期一

中秋節

中秋節嗰日,原本公司話冇得放早o家!不過後未都係放早咗少少,其實放早幾多都好啦!有得放早,大家都開心d嘛!

番屋企做完節之後,我上咗志雄屋企,一上到去第一件事,更係想睇吓我個燈籠啦!點知佢懶鬼馬咁收埋咗喎!哈哈!我咁叻女,更係好快比我發現咗啦!一見到第一時間就係諗,真係比大家估中咗,係整楊桃!唔知大家有冇整燈籠嘅經驗,我記得小學時曾經都整過,<<楊桃>>我一定唔會整,太難啦!

跟住我拎起手,原來係唔係用立光紙整o家!竟然係用膠袋囉!哈哈!咁都比佢諗到!佢話因為買唔到粉紅色立光紙,同埋試過用立光紙好難整喎!不過,用膠袋就唔點得火囉,所以用咗燈!哈哈!我再望吓,個架整得好靚喎!係用鐵絲整o家!邊有可能整得咁靚呀!我問佢係唔係,買個燈籠番嚟,換咗d膠袋料上去咋!佢好緊張咁話,更係唔係啦!原來佢特登帶咗番公司,搵野焊實佢o家!唔...佢真係好叻呀!哈哈哈!點著咗之後,一d都唔似用膠袋整嘅,重係粉紅色添,正!

之後,我哋重攞住個燈籠去咗高山睇花燈會,重影到常娥姐姐嘅相添呀,應吓節哎嘛!

睇完花燈,我哋就去咗樓上樓join埋阿Dick佢哋,最後重唔夠喉上埋阿Dick屋企再飲過添!

 


5 則留言:

  1. 嘩~今大工程架~妳男朋友由幾MAN~張相~吾知聖誕節會吾會親自落廚燒隻火雞比妳老公呢喃!!

    回覆刪除
  2. 好厲害呀!!!!!!!!!!! 完全睇唔出係膠袋呀!

    回覆刪除

  3. mei ~~ 勁哩!哈哈!鍾意到爆!
     
    金三珣KT ~~係幾MANo家,我就係鍾意MAN!

    回覆刪除
  4. 哈哈...好搞笑呀佢 .....不過又整得靚架喎 ...hehe你就好啦...我乜都無呀

    回覆刪除

  5. 馬騮仔 ~~ 你都覺得呀!哈哈!我好開心呀!

    回覆刪除