2006年10月30日 星期一

生蛇?唔知真係嚇餐死!

話說去迪迪尼之前兩日,我亨亨開始成日話自己個雞翼骨位置,我都冇理佢,因為佢成日都周身骨痛o家啦!況且雞翼骨我都成日痛,有咩咁出奇啫!點知去迪迪尼嗰晚,去食飯嘅時候,佢叫我睇吓嗰雞翼骨位置,佢話摸到好似比嘢咬咁,我睇完之後~嘩!好似比蚊針咗十啖咁,當時就以為係比蚊咬,或者飲咗酒之類啦!都冇特別理,不過都有叫佢睇吓醫生好d!

點知星期五,佢開始覺得又痛又痕,又估自己係未生牛皮癬又剩,鬼咁得人驚!所以嗰晚我就陪咗佢去睇醫生喇!點知...哈哈哈!個醫生好似痴痴地線咁,係咁嘻嘻嘻咁笑,哦...生蛇啫,嘻嘻嘻!冇嘢嘅,自己都會好o家啦!嘻嘻嘻!低能囉!d藥又得三日,認真信唔過呀,所以第二日我就叫佢睇過第二個醫生,係佢個同事介紹嘅,話佢老公之前生蛇都係睇佢!結果嗰個醫生都話係生蛇,當然d藥就好似pro啲咁啦!哈哈! (雖然我都係估嘅啫)

好彩近呢幾年,向我身邊都有成5個人生蛇咋,所以我對生蛇都有d知識,話係因為細個出水豆出唔清,所以有d毒素根本就留咗向身體入面,當你抵抗力差,或者唔夠訓嘅時候,佢就可能會發出嚟,呢個病唔會傳染人嘅,所以都唔洗咁驚,如果唔係齋聽個名都可以嚇親死!希望佢快d好番啦!


沒有留言:

張貼留言