2006年10月14日 星期六

同華仔去睇黃子華

嘩!黃子華好耐都冇開show啦!今次輪到華仔請我去睇,而我就請佢食飯!

食飯嘅時候當然兩個係咁講d八封嘢啦!話曬其實我同佢都一排冇見啦!當中都有提到小名,點知嗰晚睇show就遇見小名啦!佢同個同事Leo去睇!跟住華仔重講咗句:日頭唔好講人,夜晚唔好r痕!嘩哈哈!笑到我死囉好似蝦仔爹地入面d對白咁呀!哈哈哈!之後,完show我哋重一齊去飲咗陣嘢,笑吓添!

其實,今次個show都有d悶埸,有少少失望,不過好笑位又真係好到囉!其中我最鍾意當然係:請你小心放底!呢句金句啦!重有上身嗰part啦!摸女人腳嗰part啦!同埋d女人成日當d夢境係真咁,醒咗之後鬧自己男友啦!呢樣好似我囉!哈哈!但係下次一定要約大班d朋友去呀!因為個個都叫唔好講住,佢哋未睇,好辛苦囉!搞到我剩係可以同華仔兩個亙笑!無癮!

 

 


1 則留言:

  1. wakhahahahahahaha....我覺得今次好睇過無炭用同10年個個喎....雖然有d悶位...不過好笑位我就笑死左...今日返工無人同我講好可憐...講女人同鬼上身佢真係好賤,我講左比同事知鬼上身個個,我講佢地都笑到死死下,嘩比佢地係現場咪即死...wakhahahahahahahahahahaha

    回覆刪除