2006年10月20日 星期五

邪風入侵,苦苦苦!

星期二,志雄放假!唔知點解上親佢屋企食飯,我個肚就好似痛得特別犀利咁嘅!嗰晚我直頭痛到想死!好彩志雄好好,好體貼咁同我飛的,去只係得兩三個街頭遠嘅一間診所到睇醫生!結果醫生話聽我痛到好似搾住右下腹位置咁,就問我有冇發燒,如果有就要留意喇,可能係盲腸炎,如果冇呢咁痛法應該係腸胃炎喇!

食咗兩日藥,一d起息都冇,我諗可能我係腸抽根之類啦!結果尋日真係頂唔順去咗睇中醫!個醫師好搞笑,都唔知佢識唔識睇症o家!首先佢就診默啦,右手先~~唔...你有冇咳呀!~~冇呀!~~到左手喇~~有冇見暈呀!~~冇呀!~~跟住佢就打開我兩隻手,睇吓我d掌紋咁,再按下我隻手指公~~唔...外感未清啫!~~ (嘩!係唔係o家!我都冇感過,何來未清呀?)醫生我係肚痛喎,呢個位喎!痛到好似搾住咁痛,初時我以為係經痛啦,因為我呢排都好亂,重唔識停... (講完一大輪)~~唔...咁你係有邪風啦!~~邪風?邪風入咗邊呀?入咗腸胃呀?~~唔係呀!入咗子宮呀!~~吓!咁大單!(佢係咁開藥方唔理我)唔係喎醫師,其實我重黎緊嘢喎!重好多吓喎!食唔食得中藥o家!(其實對佢一d信心都冇,好想即刻走)~~就係你黎緊先要食,幫你止血o家!~~吓!哦!(好明顯係屈服咗)

結果放工都係去咗食藥,冇法啦!一係唔睇,睇咗冇理由唔試嘅啫,唔試都試咗咁多樣咯,九廿幾個醫生講嘢都唔同,都唔知邊個先真!好啦!食完番到屋企就黎料喇,成晚係咁痾,我媽咪話“嘩!點解你去完有d怪味o家!”我點知點解呀!跟住成晚肚痛啦,要媽咪幫我塗白花油啦!

今朝番到公司,又去咗一次,之後又好似好番好多喎!可能d怪味就係d宿便清曬出嚟呀!真係唔痛啦喎!Lunch再去食多次藥,希望真係會好番啦!痛呢樣嘢,真係好難頂同埋好令人擔心o家嘛!至於止血呢...係少咗嘅,不過未至於止咗囉!咁點為之止血呢?呵


2 則留言: